Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات تا شش ماه آینده خبر داد.

به نقل از فلسطین الیوم، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه امروز شنبه گفت که دادگاه قانون اساسی حکم انحلال پارلمان فلسطین را صادر کرد و ما به اجرای این حکم پایبند هستیم.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین خواستار برگزاری انتخابات در طول 6 ماه آینده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در ارتباط با موضوع آشتی جنبش فتح با حماس نیز گفت که طرحی ارائه کرده است ولی تا کنون هیچ گونه پاسخی دریافت نکرده است.

عباس گفت که حماس بخشی از ملت فلسطین است و ما گرچه اختلافاتی با این جنبش داریم اما هرگز ترورستی خواندن آن را نخواهیم پذیرفت.

رئیس تشکیلات خودگردان اظهار داشت که مخالف گفت‌وگو با دولت آمریکا است زیرا که این دولت مواضع بی طرفانه اتخاذ نمی‌کند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب فلسطین محمود عباس تشکیلات خودگردان فلسطین جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین | اسرا در اولویت طوفان الاقصی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی حماس خواستار تحرکی جهانی برای حمایت از اسرای فلسطینی در زندان‌ های رژیم صهیونیستی شد و تاکید کرد که آزادی اسرا در راس اولویت‌های نبرد طوفان الاقصی قرار دارد.

این جنبش در بیانیه‌ای به مناسبت روز اسیر فلسطین تاکید کرد که امسال روز اسیر فلسطین در حالی فرا رسیده که ملت و مقاومت قهرمان فلسطین بیش از ۶ ماه است که برای دفاع از سرزمین، اصول و مقدسات فلسطین و برای حمایت از قدس، اسرا و مسجد الاقصی وارد نبرد طوفان الاقصی شده‌اند.

حماس بیان کرد که آزادی اسرای فلسطینی در راس اولویت‌های نبرد طوفان الاقصی قرار داشت و دارد و این جنبش از هیچ تلاشی برای آزادی آن‌ها دریغ نخواهد کرد.

این بیانیه می‌افزاید که جنایات دشمن در حق اسرا هرگز نمی‌تواند عزم و اراده آنان را تضعیف کند.

حماس مسئولیت جان و سلامت هزاران اسیر فلسطینی را متوجه دولت اشغالگر صهیونیستی دانست و عموم ملت فلسطین و جریان‌ها و گروه‌های ملی و اسلامی آن را به همبستگی همه جانبه با اسرا و حمایت از آنان با همه ابزارهای ممکن فراخواند.

حماس امت اسلامی و عربی، آزادگان جهان و نهادهای حقوقی و بین‌المللی را نیز به راه‌اندازی کمپینی جهانی برای حمایت از اسرا و برملا ساختن جنایات اشغالگران اسرائیلی علیه آنان فراخواند.

دیگر خبرها

  • حماس: سخنان بلینکن تحریف واقعیت ها است
  • حماس آحاد ملت فلسطین را به دفاع از مسجدالاقصی فرا خواند
  • واکنش جنبش حماس به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین
  • فراخوان حماس برای دفاع از مسجدالاقصی
  • حماس فراخوان داد+ ببانیه
  • فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی
  • حماس وتوی آمریکا را محکوم کرد
  • تشکیلات خودگردان: مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین | اسرا در اولویت طوفان الاقصی