Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شکور پورحسین شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: با به امضارسیدن تفاهم‌نامه‌ای که توسط بخش خصوصی و استانداری اردبیل انجام پذیرفت مطالعه راه‌آهن اردبیل - پارس‌آباد به صورت تخصصی ادامه داشته و امیدواریم تا نیمه اول سال آتی در زمانبندنی مقرر به پایان برسد.

به گفته وی بودجه دولتی محدود بوده و برای اقدامات عمرانی این پروژه تنها نباید منتظر منابع محدود دولت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس ادامه داد: بهره‌گیری از بودجه کافی دولتی در مسیر راه‌آهن رادبیل - پارس‌آباد ممکن است سال‌ها طول بکشد و با وجود اینکه پیگیر تحقق منابع مالی مورد نظر هستیم اما باید از ظرفیت بخش خصوصی در عقد قراردادهای لازم و سرعت‌بخشی به چنین پروژه‌هایی که با توسعه اقتصادی منطقه در ارتباط است؛ بیشتر کوشا باشیم.

پورحسین یادآور شد: با تلاش‌های انجام شده برای بهبود جاده‌های مواصلاتی شمال استان از ردیف‌ قانونی و بودجه‌های مقرر منابع استانی و ملی بهره گرفته خواهد شد تا جاده‌های ایمن و مناسبی را برای تردد مردم فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: وزارت راه نیز به دنبال آن بوده که محور سربند و سه راهی مشگین‌شهر به پیوست بودجه مورد اشاره الحاق شده و در اصلاح مسیر و بهبود جاده‌های استان اقدامات سریع و مناسبی انجام شود.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردمی کردن اقتصاد سیاست کلان نظام است؛ تصریح کرد: ارتقا و تقویت بخش تعاون در محوریت برنامه‌های وزارت کار قرار گرفته تا کارآفرینان محلی در قالب شرکت‌های تعاونی قادر به سرمایه‌گذاری در امور مختلف و مدیریت آن شوند.

کد خبر 4492487

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل راه آهن شکور پورحسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل

مجید کوهی گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دمای هوا به تدریج در سطح استان آغاز شده و انتظار می‌رود تا روز سه شنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: بنابراین بیشینه دمای هوا در مناطق شمالی تا ۳۲ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا ۲۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

او با بیان اینکه برای این مدت سامانه‌ بارشی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود، گفت: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد