Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید موسی خادمی استاندار لرستان گفت: دولت همه تلاش خود را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام داده و بایستی مردم و بخش‌های خصوصی پای کار بیایند.

وی خاطرنشان کرد: برخلاف تلاش‌های انجام گرفته در حوزه اشتغال و به‌کارگیری بیش از ۳۶۰ فرزند ایثارگر و ۱۴۰ نفر از فرزندان شهدا در لرستان، اما هنوز تعداد زیادی فرزند شهید و ایثارگر بیکار هستند که این موضوع قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان با تأکید بر پیگیری پیوسته بنیاد شهید در خصوص وضعیت خانواده‌ها و فرزندان شهدا و ایثارگران استان بیان داشت: قانون دولت در برنامه ششم بوده که سهمیه جذب استخدام‌ها در دستگاه‌ها رعایت شود.

خادمی صریح کرد: باید خجالت بکشیم اگر کسانی که در سیستم‌ها جذب می‌شوند و فرزندان شهدا و ایثارگر بیکار هستند.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت نبایستی تنها به حوزه نظامی معطوف شود، گفت: این فرهنگ در بخش‌های مختلف بایستی توسعه یابد، همچنان که در جنگ اقتصادی امروز ایثارگری به معنای کار کردن و سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال معنا می‌یابد.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه جامعه امروز بستر پذیرش فرهنگ ایثار و شهادت را به دلیل عملکرد تاریخی و بنیه مذهبی دارد، ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار در تمامی حوزه‌ها همچون آسیب‌های اجتماعی گره‌گشای مشکلات جامعه است.

خادمی همچنین از بهره‌برداری از فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس لرستان همزمان با پنج استان دیگر در دهه فجر امسال خبر داد.

انتهای پیام/م

افتتاح فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس لرستان همزمان با دهه فجر امسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند

همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، همزمان با ایام حزن و اندوه شهادت امام جعفر صادق(ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام با حضور خیل عاشقان و منتظران امام زمان(عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار خواهد شد.

در این مراسم که روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت 16:30 از انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد؛ پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی(عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، «در آغوش امام(عج)» به خاک مقدس جمکران سپرده خواهند شد.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان و زائران میعاد منتظران برگزار خواهد شد.

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد