Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بلوگرانا در مورد پیروزی خوب تیمش در خانه صحبت کرده است.

طرفداری- تیم فوتبال بارسلونا موفق شد در یک بازی سخت با حساب 2 بر 0 تیم فوتبال سلتاویگو را شکست دهد. شاگردان والورده در این بازی نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشتند. سرمربی بارسلونا در مورد بازی شاگردانش صحبت کرده است.

به نقل از مارکا، وی در مورد این بازی گفته است:

در نیمه اول بازی ما به خوبی خط دفاعی آن ها را از پیش رو برداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها می خواستند فضا ها را ببندند اما ما مثل گل اول از فضای پشت دفاع آن ها استفاده کردیم. آن ها بازیکنان خوبی در میانه زمین داشتند. ما نیز در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم. 

شاید گل نخوردن ساده ترین راه پیروزی باشد اما این هدف ما نیست. هدف ما خلق موقعیت های خطرناک در بازی است و چیزی که من از آن راضی هستم، برتری ما نسبت به حریف در نیمه اول بود. 

ما تا روز 30 دسامبر استراحت می کنیم و سپس با دو جلسه تمرین در روز به کار برمی گردیم. 

وی در مورد صدرنشینی در سال 2018 نیز گفت:

هنوز بازی های زیادی مانده است و حریفان مادریدی رقیبان ما هستند و رئال مادرید نیز هنوز یک بازی کمتر دارد. 

وی در مورد هماهنگی زیاد مسی و آلبا هم گقت:

مسی و آلبا به طرز فوق العاده ای از هم شناخت دارند. این شناخت آن ها در حال زیاد شدن است و نتیجه نیز داده است.

وی در مورد دمبله و کوتینیو نیز صحبت کرد:

او بازیکنی است که بازی سازی می کند و گل می زند. توقعات زیادی از او وجود دارد. امیدواریم این روند را ادامه دهد و نگاه ما به فصل آینده است. کوتینیو نیز بازیکن خوبی است که در بازی های زیادی برای ما به میدان رفته است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد

به گزارش "ورزش سه"، سجاد جعفری درباره دیدار اخیرشان مقابل استقلال عنوان کرد: همه بچه‌های تیم انگیزه زیادی داشتند تا در این بازی نتیجه بگیرند و تمام تلاش خود را کردند، اما با وجود عملکرد خوبی که در نیمه دوم و به ویژه دقایق پایانی داشتیم و ممکن بود یک امتیاز بگیریم، در زدن گل سوم بدشانس بودیم.

او که پس از حضورش در زمین نمایش خوبی در میانه زمین ارائه کرد و شمس‌آذر هم با این تغییرات توانست دو گل به استقلال بزند، ابراز کرد: هر زمان آقای دقیقی صلاح بداند، بازی می‌کنم و در خدمت تیم هستم تا بتوانیم نتیجه بگیریم و روند خوبی که در این فصل داریم را ادامه بدهیم. با این وجود به نظرم تیم ما عملکرد قابل تحسین برابر استقلال داشت.

هافبک تکنیکی شمس‌آذر که پایه‌گذار گل اول مقابل استقلال بود، عنوان کرد: همیشه هر چند دقیقه که فرصت داشته باشم، همه وجودم را می‌گذارم تا تیم موفق شود و در این بازی هم سعی کردم بهترین کار را انجام بدهم و خدا را شکر با تلاش بچه‌ها آن توپ تبدیل به گل شد ولی معتقدم استقلال شانس آورد که لحظه آخر گل مساوی را نخورد.

جعفری درباره دیدار آینده شمس‌آذر مقابل پیکان گفت: مطمئنا بازی سختی در پیش داریم و نمی‌توانیم هیچ تیمی را دست کم بگیریم. متاسفانه هواداران را در این مسابقه کنار خودمان نمی‌بینیم، اما امیدوارم با تلاش همه بچه‌ها و تدابیر کادر فنی و البته زحمات و حمایت‌هایی که باشگاه و آقای شهاب زندی دارند، نتیجه بگیریم.

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم