Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با تقدیر از فعالیت های ستاد هماهنگی نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: سرود هزارنفری سالروز پیروزی انقلاب در مصلی نماز جمعه شهرستان ساوجبلاغ برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام مختاری» طی دیدار با مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز که امروز (1 دی) در دفتر مصلی نماز جمعه شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، گفت: کانون های فرهنگی هنری مصلی نماز جمعه شهرستان ساوجبلاغ بار دیگر احیاء می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ افزود: مشارکت و هم اندیشی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با ائمه جمعه در راستای برنامه های فرهنگی اهمیت بسزایی دارد.

 

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اهمیت فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمینه های متعدد فرهنگی، هنری، اجتماعی و ... عنوان کرد: روند فعالیت کانون های مساجد با توجه به نظارت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قابل تقدیر است.

 

وی تصریح کرد: حمایت و همکاری در رابطه با برنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان ساوجبلاغ وجود دارد و در این رابطه انتخاب نماینده کانون های فرهنگی هنری شهرستان ساوجبلاغ برگزار خواهد شد.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد: سرود هزار نفری به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان ساوجبلاغ با همت کانون های فرهنگی هنری مساجد در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در زمینه مسابقات مدهامتان نیز این آمادگی وجود دارد که در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

 

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ در پایان عنوان کرد: چندین گروه سرود و تئاتر موفق با محوریت کانون های مساجد در حال آمادگی لازم برای حضور در عرصه های فرهنگی و اجتماعی هستند.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب یلدا خبرگزاری شبستان هرمزگان مجلس آمریکا شب چله هفته پژوهش ایران اصفهان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز شهرستان ساوجبلاغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، کارشناس مسئول روابط عمومی آموزشو پرورش کیش، گفت: میز خدمت با هدف پاسخگویی و رفع مشکلات فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا و ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم به مراجعان در ارتباط با امور آموزش و پرورش برگزار شد.

عارفه خادم لو گفت: مدیر آموزش و پرورش به همراه شورای معاونان و جمعی از کارشناسان اداره آموزش و پرورش کیش در میز خدمت از نزدیک به سوالات مراجعه کنندگان پاسخگو بودند.

وی افزود: مدیر آموزش وپرورش پس از شنیدن مطالبات و درخواست‌های مراجعان و نمازگزاران، دستور رسیدگی و بررسی لازم درباره آنها را صادر کرد.

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی کیش
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد