Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: زن جوان که به خاطر اختلاف با همسرش در خانه ای تنها زندگی می کرد به طرز مشکوکی به قتل رسید.

ساعت ١١ شب پنجشنبه مأموران کلانتری فرجام در تماس با بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت از قتل زن جوانی در خانه‌اش خبر دادند.

به دنبال اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌ها نشان می‌داد که زن جوان ٢ سال قبل ازدواج کرده اما به خاطر اختلاف با همسرش به تنهایی در زیرزمین خانه‌ای زندگی می‌کرد.

برادر این زن که دو روز از او بی‌خبر بوده به سراغش می‌آید اما با در بسته خانه مواجه می‌شود. در نهایت با کمک مأموران کلانتری و آتش‌نشانی وارد خانه شده و با جسد خواهرش مواجه می‌شود.

بررسی‌ها نشان می‌داد که زن جوان خفه شده و آثار جسم نوک تیزی مانند چاقو نیز روی بدن او مشاهده می‌شد. از زمان مرگ حدود دو روز گذشته بود و به دستور بازپرس دشتبان جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و بررسی‌ها برای شناسایی عامل این جنایت Crime ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مرگ ناگهانی نخبه بابلی هنگام فوتبال+ عکس شکنجه کودک یک ساله توسط پدر و مادر معتاد+عکس قیمت پژو 206 کارکرده در بازار +جدول آخرین تصاویر از باقری درمنی لحظاتی قبل از اعدام آخرین گفتگو با باقری درمنی دقایقی قبل از اعدام +فیلم سهیل مرا به همخوابی با دوستانش می فرستاد / نوشین قبل از اعدام چه گفت ؟ تجاوز وحشتناک پسر همسایه به دختر7 ساله با لوله آب ! مرگ تلخ دختر 6 ساله در تصادف وحشتناک سمند مستوره عاشق همسرم شده بود برای همین آن کار شیطانی را انجام داد دام الینا مقابل باشگاه های ورزشی برای پسران خوشتیب و پولدار تهرانی+ عکس رفتار بد زن مو طلایی باعث شد سرش از تنش جدا شود+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سرنوشت شوم پسر بچه سیستانی در چنگال 5 مرد مخوف قتل دختر تهرانی به خاطر یک لپ تاپ+ عکس شلیک مرگبار در اندیمشک/ صورت مرد 35 ساله متلاشی شد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: قتل Murder جنایی پزشکی جنایت Crime اخبار حوادث جسد شوکه اختلاف زن تنها سلاخی عکس فیلم قتل جوان خانواده زن همسرش در خیابان خودکشی مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری با بیان اینکه تعداد تشکل‌های کارگری استان زنجان در واحد‌های مشمول قانون کار در سال گذشته به ۳۰ تشکل رسید، گفت: این تعداد در مدت مشابه سال ماقبل آن ۱۳ تشکل بود که افزایش ۲ برابری را نشان می‌دهد.

وی به اقدامات انجام گرفته در کمیسیون امنیت کارگری استان اشاره کرد و افزود: طرح ضریب نفوذ طرح طبقه بندی واحد‌های مشمول کار به عنوان یک مدل پیشرفته اجرا می‌شود که در قالب این طرح کارگران متناسب با توانمندی‌هایشان حقوق مناسب را دریافت می‌کنند.

مدیر کار تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان در ادامه یکی از اقدامات خانه کارگری استان را حل اختلافات در جامعه کارگری عنوان کرد و گفت: میانگین رسیدگی به پرونده‌های حل اختلاف در  ۵ سال گذشته ۶ ماه بود که این میزان اکنون به زیر ۳۰ روز رسیده است.

به گفته جعفری سال گذشته برای نخستین بار نرخ رشد مقرری بگیران بیکاران استان منفی شد.

مدیر کار تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان تعداد خانه‌های های بهداشت کارگر استان در سال گذشته را ۱۴۵ خانه عنوان کرد و افزود: ۲۳هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت بهره‌مند شدند.

دیگر خبرها

  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)
  • سوال و جواب‌ کوتاه از محسن هاشمی درباره خواهرش! | فیلم
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • کشف تاریخ ۴۵۰۰ ساله در زابل
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران؛ یک خانه و کوچه‌اش پیدا شد!
  • جزییات کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام شد
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!