Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات شهرستان قدس  با بیان اینکه طرح توسعه حرم مطهر علوی مزین بنام صحن حضرت زهرا(س) در حال تکمیل است افزود: این طرح بزرگ، همانند یک موزه از هنرهای معماری ایرانی و اسلامی پذیرای شیعیان سراسر جهان بوده و منعکس کننده توان مهندسی و هنر استادکاران ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از جمله آثار و فواید پرداختن به بازسازی عتبات، افزون بر فراهم آوردن رفاه و آسایش زوار، احیاء آثار هنری و معماری ایرانی به کار رفته در حرم‌های مطهر است که به‌دلیل بی توجهی و عوامل فرسایشی طی قرن‌ها در حال از بین رفتن بود.

خراسانی گفت: علاقمندان می توانند هدایای نقدی خود را  6037991199517206 بنام ستادبازسازی عتبات عالیات شهرستان قدس واریز کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان روابط عمومی عراق معماری موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات

به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات برگزار شد، در این جلسه گزارشی درباره اقدام‌های انجام شده و مشکلات و نقایص موجود در سال گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هریک از سازمان‌ها پیشنهاد‌های خود را برای ارائه خدمات بهتر در آیین شکوهمند اربعین امسال ارائه کردند. 

در این جلسه دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست، ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده به توزیع موفق حدود ۴ میلیون گذرنامه و ایجاد ۱۴ پایگاه پست یافته در نقاط مختلف کشور عراق در سال گذشته اشاره کرد و آن را از جمله خدمات ضروری اولیه در آیین شکوهمند اربعین برشمرد.

وی با اشاره به مشکلات ستاد اربعین شرکت ملی پست در دوسال گذشته، پیشنهاد‌هایی برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به زائرین اربعین ارائه کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • دستاوردهای متروی مشهد و اصفهان به اشتراک گذاشته می‌شود
  • از روستای مهمویی تا عتبات عالیات 
  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • اعزام دانشجویان عمره گزار به عمره مفرده
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • تولید و تجهیز ۱۰۰ آزمایشگاه شناختی با فناوری ایرانی