Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: «سامی ابوزهری» عضو ارشد جنبش حماس فلسطین تأکید کرد که راهپیمایی‌های بازگشت تا تحقق اهداف خود ادامه خواهد داشت، هر چند تا کنون این اهداف به صورت مطلوب محقق نشده است.

ابوزهری که به آنکارا سفر کرده است، درباره نقشه آمریکا برای فلسطین موسوم به «معامله قرن» به خبرگزاری «آناتولی» گفت که هدف از این معامله، عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی و از بین بردن مسئله فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش واشنگتن و تل‌آویو برای تبدیل رژیم صهیونیستی به یک طرف پذیرفته شده و عادی و مشروعیت‌بخشی به آن، تأکید کرد که «دشمن واقعی ما اسرائیل است و به همین دلیل معامله قرن را نمی‌پذیریم».

این عضو حماس با بیان اینکه ماهیت طرح آمریکا این است که حکومت فلسطین در نوار غزه محصور بماند و حقوق ملت این کشور در کرانه باختری زیر پا گذاشته شود، اظهار داشت: «ما در این مرحله آرمان آزادی از [چنگ] اشغالگری را داریم نه ایجاد حکومت در غزه. زمانی که فلسطین را آزاد کردیم تصمیم می‌گیریم که چگونه حکومت تشکیل دهیم».

وی با تأکید بر عدم پذیرش هر گونه عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی و اسلامی، اظهارات «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم را در خصوص روابط تل‌آویو با کشورهای عربی کم اهمیت دانست و تأکید کرد که نتانیاهو برای سرپوش گذاشتن بر بحرانهای داخلی خود در تلاش است که وانمود کند کشورهای عربی تحت کنترل او هستند و او سرور منطقه است.

ابوزهری با اشاره به اینکه «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس به زودی به چند کشور از جمله روسیه سفر خواهد کرد، نامی از این کشورها نبرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: حماس معامله قرن رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آینده رژیمِ صهیونیستی در مستند «خراش»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مستند با بررسی چالش‌های سیاست خارجی رژیم صهیونیستی و تعارضات آن باکشورهای منطقه و جهان به تبیین انزوای رو به رشد رژیم صهیونیستی در عرصه بین الملل می‌پردازد.

مستند ۲۵ قسمتی «خراش» شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۱ پخش و روز بعد ساعت ۵ صبح و ۱۲:۳۰ از شبکه افق تکرار می شود.

با محوریت بررسی تهدیدهای صهیونیسمِ بین الملل و چالش‌های این رژیم برای تمامی‌کشورهای جهان شنبه تا دوشنبه حوالی ساعت 21از شبکه افق سیما روانه آنتن می‌شود.

خراشِ صهیونیسم بر نهادهای بین المللی، آمریکا، اروپا، افریقا، کشورهای جهان اسلام، ایران قبل و بعد از انقلاب، پیش‌بینی‌های شخصیت‌ها و نهادهای مختلف سیاسی، علمی، فرهنگی و دینی از ملل مختلف درخصوص فروپاشی این رژیم، شناسایی نقش رژیم صهیونیستی در حمایت از فرقه‌های افراطی در خاورمیانه، بررسی فواید فرو پاشی اسرائیل و برقراری نظم، امنیت و صلح برای جهان، از جمله موضوعات این مستند است.

ا

دیگر خبرها

  • تأکید رئیسی بر رسمی شدن تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد
  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند
  • انتقاد معاون دبیرکل حزب‌الله از کشورهای عربی به دلیل کمک به رژیم صهیونیستی برای دفع حمله ایران
  • بررسی آینده رژیمِ صهیونیستی در مستند «خراش»