Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک منبع نظامی سوریه روز شنبه اعلام کرد عزیمت یگان‌های ارتش سوریه به طرف شهرک الصالحیه در منطقه البوکمال در استان دیرالزور با هدف آماده سازی برای اجرای عملیات نظامی علیه تروریست‌های داعش آغاز شده است.

مبنع نظامی میدانی سوریه اعلام کرد نیرو‌ها و خودرو‌های نظامی از مناطق مرکزی سوریه در حال عزیمت به طرف کرانه‌های جنوب رود فرات به ویژه به طرف منطقه الصالحیه نزدیک شهر مرزی البوکمال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع نظامی سوری تاکید کرد آغاز عزیمت نیرو‌ها به طرف منطقه الصالحیه با هدف تمهید مقدمات برای اجرای عملیات نظامی علیه مواضع و بقایای تروریست‌های داعش در این منطقه است.

منبع نظامی همچنین اعلام کرد استقرار این نیرو‌ها در جبهه‌های نبرد در کرانه‌های جنوبی رود فرات در روز‌های آینده و پیش از آغاز عملیات نظامی به طرف مواضع تروریست‌های داعش در ۵۵ کیلومتری منطقه التنف یا منطقه هجین در دیرالزور پایان خواهد یافت.

منطقه التنف در اشغال نظامیان آمریکایی و مزدوران آنان موسوم به «مغاویر انقلاب سوریه» (کماندو‌های انقلاب سوریه) و دیگران قرار دارد.

منبع نظامی سوریه درباره انتخاب شهرک الصالحیه برای استقرار نیرو‌های سوری اعلام کرد این شهرک در حد وسط دو هدف احتمالی عملیات ارتش سوریه قرار دارد و ستاد فرماندهی نظامی مقصد عملیات نظامی قریب الوقوع در شرق سوریه را تعیین می‌کند.

منبع میدانی تاکید کرد در عملیات نظامی قریب الوقوع در شرق سوریه نیرو‌های ویژه از گارد ریاست جمهوری، الفیلق الخامس اقتحام (سپاه پنجم یورش)، تیپ‌های ۱۱ و ۱۸ و برخی یگان‌های ویژه دیگر مشارکت خواهند داشت.

انتهای پیام/

عملیات ارتش سوریه علیه داعش در آینده‌ای تزدیک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوریه گروه های تروریستی داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۸۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بنا به اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان از امروز تا پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با تشدید فعالیت سامانه بارشی شاهد رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک و رخداد تگرگ خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.

محمد سبزه زاری افزود: تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، بطوریکه روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • نیرو‌های مسلح یمن: دو ناوشکن آمریکایی و دو کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم
  • نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم