Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

شیاطین سرخ در نخستین رقابت تحت هدایت سولسشر به پیروزی ارزشمندی در خارج از خانه دست پیدا کردند. این بازی که از ابتدا با درخشش پوگبا آغاز شده بود، در دقیقه سه گل نخست را به تماشاگرانش نشان داد. خطا روی پوگبا، یک ضربه ایستگاهی در اختیار تیم مهمان قرار داد تا رشفورد پشت توپ بایستاد و در میان حیرت دروازه‌بان حریف، توپ را از کنار دیوار دفاعی به گل ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه در دقیقه 29 پاس در عرض پوگبا برای آندره هررا، با شوت از راه دور این بازیکن و برخورد توپ به موریسون همراه شد تا در نهایت با تغییر مسیر وارد دروازه شود. اما میزبان هم بیکار ننشست و روی خطای هند بی مورد رشفورد به دنبال یک پرتاب بلند دستی، یک ضربه پنالتی را به دست آورد. دخیا به درستی فکر کاماراسا، مهاجم کاردیف، را خواند ولی ضربه هموطنش آنقدری قدرت و ارتفاع داشت که به تور دروازه برسد. یونایتدی ها پیش از پایان نیمه نخست در یک بازی گروهی زیبا بین مارسیال، پوگبا و لینگارد، توسط مهاجم فرانسوی به گل رسیدند.

در نیمه دوم هم منچستری ها تیم برتر زمین بودند. در نهایت خطا روی رشفورد در محوطه جریمه رخ داد و پوگبا پنالتی شیاطین سرخ را به لینگارد تقدیم کرد تا او هم اختلاف را به چهار گل رساند. در دقیقه 90 پاس در عمق محشر پوگبا، با فرار بی نظیر لینگارد و دریبل‌ زدن دروازه‌بان ب تا او به گل تبدیل شد. بدین ترتیب سولسشر در نخستین تجربه اش روی نیمکت شیاطین سرخ به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کرد. 

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابر کامپیوتر مورینیو در نقش انسان!

به گزارش ورزش سه، یکی از تیم‌هایی که قرار است فصل آینده را در سطح اول فوتبال انگلیس بگذارند، ایپسویچ تاون است که با حضور دستیار سابق اوله گونار سولسشر و ژوزه مورینیو در منچستریونایتد، اکنون به لیگ برتر رسیده است.

این تیم پس از ساوتهمپتون، نورویچ واتفورد چهارمین تیمی است که از دسته سوم فوتبال انگلیس هر فصل خودش را به سطح بالاتر رسانده و اکنون به لیگ برتر می‌رسد.

با این حال شرایط این صعود بسیار خاص است که چرا ایپسویچ از نظر ارزشگذاری ترنسفرمارکت، شانزدهمین تیم ارزشمند این لیگ است و نسبت به لسترسیتی که توانست به عنوان تیم قهرمان صعود کند و گران‌ترین تیم تاریخ این لیگ را در اختیار داشت، 160 میلیون یورو اختلاف ارزش دارد!

مک کنا در دوران تصدی‌گری مورینیو و اوله گونار سولسشر با بازیکنان جوان منچستریونایتد ارتباط بسیار خوبی داشت و زمانی که اوله جانشین مک کنا شد، سرمربی نروژی از دانش و اطلاعات دستیارش بسیار شگفت زده شده بود. او در مقطعی از فصل درباره توانایی‌های او گفت: زمانی که وارد باشگاه شدم، 2 ساعت با مک کنا صحبت کردم و مدام به این فکر می‌کردم که او چه میزان فرد بادانش و توانمندی است. من روزهای زیادی را با او گذراندم و اگر او نبود، کار کردن در منچستریونایتد بسیار سخت‌تر می‌شد. او همه جزئیات را با بالاترین اطلاعات ممکن در ذهن داشت و برای من یک انسان بود که در نقش کامپیوتر فعالیت می‌کرد!

با این حال مک کنا مورد توجه باشگاه برایتون قرار گرفته تا در صورت جدایی روبرتو دی زربی از این تیم، او را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کنند ولی با این عملکرد مک کنا با ایپسویچ تاون، یک عملکرد خاص و به یاد ماندنی در تاریخ فوتبال خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ابر کامپیوتر مورینیو در نقش انسان!
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۰ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!