Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی‌روش پرتغالی به استقبال جام ملت‌های آسیا به میزبانی کشور امارات می‌رود. حدود 80 درصد از تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا، مربی‌ای در آن پیدا نمی‌شود که همانند کی‌روش بتواند از سابقه مربیگری تیمی به مدت 8 سال برخوردار باشد. تیم‌های قدرتمند آسیا همانند ژاپن، کره جنوبی و چین از مربیان با سابقه حضور کمتر از 3 سال برخوردار هستند اما کی‌روش می‌تواند از این امتیاز نهایت استفاده را ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلوس کی‌روش در سال 2011 به عنوان سرمربی تیم ملی ایران معرفی شد و تاکنون دو جام جهانی با دو نسل تقریبا متفاوت فوتبال ایران تجربه کرده است. سرمربی ایران دومین جام ملت‌های آسیا را با تیم ملی کشورمان تجربه می‌کند. کی‌روش چندی قبل برای حضور در جام جهانی روسیه با تیم‌های آسیایی بازی کرد و توانست نسبت به سبک بازی‌های تیم‌های ملی در جام ملت‌های آسیا آشناتر شود. 

 

 

شاید همه بر این باور باشند که تیم ملی کشورمان برای حضور موفق در جام ملت‌های آسیا بازی مقدماتی خوبی انجام نداده اما در دو سال گذشته برای حضور در جام جهانی روسیه دیدارهای خوبی شکل گرفت و بازی‌های جام جهانی در فصل تابستان با تیم‌های قدرتمندی همانند اسپانیا و پرتغال تجربه و کیفیت بازیکنان را افزایش داد. کی‌روش تنها سرمربی در جام ملت‌های آسیا است که از صفر تا صد بازیکنان تیم ملی کشورمان را با نظر خود تغییر داده است. با توجه به آزادی عملی که کی‌روش در تیم ملی دارد به خوبی نسبت به عملکرد بازیکنان خود آشنایی دارد و این یکی از امتیازات خوبی است که دیگر مربیان تیم‌های دیگر از آن برخوردار نیستند. 

وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برای موفقیت تیم ملی ایران در رقابت‌های مختلف همه تلاش خود را به کار بردند تا تیم ملی کشورمان نتایج خوبی را کسب کنند. شاید بعضی از امکانات حرفه‌ای فوتبال در اختیار تیم ملی ایران نباشد اما وزارت ورزش و جوانان همه تلاش خود را به کار می‌برد تا تیم ملی کشورمان در کشورهای مجاور از امکانات بسیار خوبی استفاده کند. برای حضور موفق در جام جهانی روسیه تیم ملی ایران در کمپ حرفه‌ای ترکیه تمرینات آماده سازی خود را انجام دادند. پیش از سایر تیم‌ها شاگردان کی‌روش با رایزنی‌های دولت دوازدهم و وزارت ورزش و جوانان توانست راهی روسیه شود و مراحل آماده سازی خود را تکمیل کند. دولت هم همیشه به عنوان حامی در کنار تیم ملی ایران قرار گرفت. تیم ملی ایران در یک سال اخیر توانست دو مرتبه با رییس جمهور از نزدیک دیدار کند که این امر برای سایر تیم‌ها کمتر رخ داده است.

 

 

علی‌رغم مشکلات اقتصادی، وزارت ورزش و جوانان برای موفقیت تیم ملی ایران به همراه فدراسیون فوتبال همه تلاش خود را به کار برد تا تیم ملی کشورمان در کمپ حرفه‌ای قطر اردو آماده سازی برپا کند و در شرایط بسیار خوب به میدان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برود. با توجه به امکانات و شرایط خوبی که تیم ملی از آن برخوردار است انتظارات از تیم ملی هم افزایش یافته است و همه از کی‌روش جز قهرمانی چیز دیگری نمی‌خواهند.

 

تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های آسیا با تیم‌های ویتنام، یمن و عراق همگروه است. شاگردان کی‌روش پیش از آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با تیم‌های قطر و فلسطین بازی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران رقابت رییس جمهور فلسطین آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد

سخنگوی دولت از تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در هیئت وزیران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال