Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@07:50:08 GMT

20 درصد گناوه ای ها کارت ملی هوشمند ندارند

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۷۰۱۶۲

20 درصد گناوه ای ها کارت ملی هوشمند ندارند

گناوه- ایرنا- رئیس اداره ثبت احوال گناوه گفت: 20 درصد از جمعیت واجدشرایط این شهرستان تاکنون نسبت به درخواست و اخذ کارت ملی هوشمند اقدام نکرده اند.

سهراب تمیمی روز یکشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: باتوجه به اینکه مهلت اعتبار کارت های ملی قدیمی تا پایان سال جاری تعیین و خدمات دهی به مردم از سال آینده تنها با کارت ملی هوشمند امکان پذیر است باید آن دسته از افراد بالای 15 سال که تاکنون برای دریافت آن اقدام نکرده اند به مکان های تعیین شده مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: از همه دستگاه های اجرایی این شهرستان نیز انتظار داریم باتوجه به مصوبه فرماندای، همه کارکنان ادارات که تاهنوز موفق به اخذ دریافت کارت ملی هوشمند نشده اند هرچه زودتر درخواست ارایه دهند.
رئیس اداره ثبت احوال گناوه گفت: به منظور رفاه حال متقاضیان کارت ملی هوشمند در شهر گناوه از ظرفیت دفاتر پیشخوان استفاده و همه مراحل دریافت شامل انگشت نگاری، عکس و دیگر خدمات مستقر شده است.
وی ادامه داد: در فرآیند اخذ کارت ملی هوشمند در روستاهای بخش مرکزی و ریگ نیز هماهنگی های لازم با بخشداران و دهیاران انجام و اکیپ سیار به این مناطق اعزام و هم اینک در بخش ریگ مستقر شدند.
وی افزود: بمنظور رفاه حال دانش آموزان و دانشجویان این شهرستان با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه ها تربیتی اتخاذ شده که سیستم سیار کارت ملی هوشمند در این مراکز مستقر شود.
تمیمی، به عملکرد هشت ماه امسال این اداره در حوزه کارت ملی هوشمند اشاره کرد و گفت: دراین مدت چهار هزار و 355 درخواست کارت ملی کردند و به هفت هزار و 260نفر تحویل شده است.
رئیس اداره ثبت احوال گناوه گفت: درهفته ثبت احوال برنامه های مختلفی توسط این اداره اجرا می شود که دیدار با امام جمعه، برپایی میز خدمت در مصلای جمعه، تجدید میثاق با شهدای شهرستان و حضور در مدارس جهت ارایه عملکرد و آشنایی با وظایف این اداره از عمده این برنامه ها است.
وی یادآورشد: در خطبه های نمازجمعه هفته گذشته میز خدمت در مصلای جمعه این شهر دایر و به مسایل و مشکلات مراجعه کنندگان رسیدگی شد.
هفته ثبت احوال از سوم دی ماه جاری آغاز می شود.
شهرستان گناوه با جمعیت 103 هزار نفر در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ثبت احوال كارت ملي هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره محیط زیست شهرستان پلدشت گفت: بدنبال بارندگی‌های خوب سال گذشته و امسال  و مشارکت جوامع محلی و نظارت‌های مستمر محیط زیست آب تالاب‌های شهرستان نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

محمدی تصریح کرد: تالاب شیبلوی شهرستان پلدشت  با وسعت ۳۵۰۰ هکتار  که انواع گونه‌های گیاهی آبزی و کنار آبزی را در خود جای داده  و نقش بسیار مهمی هم در اکوسیستم منطقه دارد و هر کجا که تالاب و آب باشد  نقش تلطیف هوا و رطوبت دهی به حوزه را دارد و قطعا این رطوبت دهی برای کشاورزی هم مفیداست.

رییس اداره محیط زیست شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: تالاب‌های شیبلو - عرب گلی و کینیکور از تالاب‌های مهم استان هستند که سالانه پذیرای  ۴۰۰ هزار قطعه از انواع پرندگان مهاجر بومی آبزی و کنار آبزی است که برای زمستان گذرانی به این تالاب‌ها مهاجرت می‌کنند و مهمترین این پرندگان  مهاجر غاز پیشانی سفید است که در فصل زمستان برای زمستان گذرانی و جوجه آوری به تالاب شیبلو مهاجرت می‌کنند.

محمدی گفت: تالاب شیبلوی شهرستان پلدشت به دلیل اهمیت بالا مراحل  پایانی ثبت اش را در کنوانسیون رامسر به عنوان تالاب بین المللی سپری و در سال جاری ثبت خواهد شد.

وسعت تالاب‌های شهرستان پلدشت بیش از ۴ هزار هکتار است.

دیگر خبرها

  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • در مقابل هر ۱۰۰ زن فوت شده در ایران چند مرد سال گذشته فوت کردند؟
  • آمار مرگ و میر در سال گذشته
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت