Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد ۷ اختراع از استان چهارمحال و بختیاری به جشنواره منطقه‌ای ابداعات و اختراعات رویش زردکوه و زاگرس به میزبانی استان ایلام راه یافت. ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

مجتبی بنیادیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: در این جشنواره پس از داوری تعداد 88 اختراع برای حضور در جشنواره پذیرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اغلب این اختراعات ویژه استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، اصفهان، قم، مرکزی و یزد از پهنه‌های زاگرس و زردکوه بود.

مدیرکل بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در این میان تعداد قابل قبولی اختراع از استان چهارمحال و بختیاری در جشنواره ثبت‌نام اولیه شد که از این تعداد 7 اختراع از استان مجوز حضور در داوری جشنواره را پیدا کردند.

پژوهش‌ها و اختراعات در استان یزد کاربردی شوندجشنواره ملی اختراعات و ابتکارات رویش در ایلام افتتاح شدمرکزی| ثبت اختراعات بین‌المللی امسال به دو برابر کل سال گذشته رسید

بنیادیان خاطرنشان کرد: این جشنواره با حضور 88 اختراع در 13 حوزه مهندسی الکترونیک و کنترل، برق و قدرت، کامپیوتر و IT، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، شیمی، نفت، گاز و پتروشیمی، مهندسی پلیمر، مهندسی مواد و متالوژی، کشاورزی، صنایع غذایی، پزشکی و تجهیزات پزشکی و علوم دارویی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41350/P1357/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای هوا در شهرکرد و بلداجی سه درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان بود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری