Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

اسداله رضایی در گفتگو با مهر با بیان این که برگزاری مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جام باشگاه‌های جهان از هر نظر مورد تایید و قبول بود، اظهار داشت: به جرات می توان این دوره از مسابقات را یکی از بهترین و کیفی ترین پیکارهای جام باشگاه های جهان به میزبانی کشورمان خواند که در اردبیل برگزار شد. حدود ۱۰ هزار تماشاگر با حضور در سالن مسابقات حتی روی راه پله ها و بصورت ایستاده نظاره گر پیکارها بودند و شور و هیجان خاصی به مسابقات بخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کیفیت این مسابقات نسبت به پیکارهای کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در شهرستان بابل به مراتب بهتر بود و علت این مساله هم حضور قهرمانان جهان و المپیک و همچنین اکثر چهره های نامدار کشتی فرنگی کشورمان بود.

دبیر اسبق فدراسیون کشتی ادامه داد: مسئولان استان اردبیل به خوبی تمامی تدارکات لازم برای میزبانی این دوره از رقابتها را فراهم کرده بودند و به واقع جایی برای انتقاد و طرح مشکل نبود. مطمئنا تداوم این شرایط می تواند تا حد قابل قبولی به کشتی ایران کمک کند و زمینه مشارکت و حضور مسئولان و مردم در عرصه کشتی را دوچندان سازد.

این پیشکسوت داوری کشورمان در ادامه به قضاوت پیکارها هم اشاره کرد و گفت: به غیر از چند مورد اشتباهات داوری که با دخالت و نظارت نماینده اتحادیه جهانی کشتی بررسی و رفع شد، مشکل زیادی در بحث داوری نداشتیم.

رضایی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بحث انتخابات فدراسیون کشتی هم هر چه زودتر از سوی وزارت ورزش مشخص شود تا رئیس جدید بتواند برنامه ها و اقدامات خود را زودتر استارت بزند. کشتی تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو فرصت زیادی ندارد و بهتر است وزارت ورزش زمان برگزاری مجمع عمومی را تعیین و اعلام کنند.

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: جام باشگاههای جهان کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان

کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، بیژن حیدری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس - سپاهان تأثیر داشته است. - اخبار ورزشی -

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار پرسپولیس - سپاهان اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی دو تیم خیلی کیفیت نداشت، اما قضاوت داور بازی هم در بی‌کیفیتی بازی تأثیرگذار بود. حیدری خیلی از برخوردها و صحنه‌هایی که خطا نبود را بی‌جهت سوت زد و به اشتباه بازی را متوقف کرد. هر بازیکنی که به زمین می‌خورد داور سوت می‌زد در حالی که در خیلی از صحنه‌ها می‌توانست دستور به ادامه بازی بدهد و قضاوت بهتری داشته باشد.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

 

وی در ادامه افزود: حیدری در چند صحنه هم به اشتباه کارت زرد داد. در صحنه اخراج، علاوه بر عالیشاه باید بازیکن سپاهان (برایان دابو) هم اخراج می‌شد. علاوه بر او، سیاوش یزدانی هم چندین بار بازیکنان پرسپولیس را هُل داد، اما داور با او برخوردی نکرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: در دقیقه 14، زانوی بازیکن سپاهان به سر یک بازیکن پرسپولیس برخورد کرد که باز هم خطایی اعلام نشد. همچنین در دقیقه 39 ضربه رضاییان پس از برخورد با دستان بیرانوند به بیرون از زمین رفت و داور باید کرنر می‌گرفت، اما به اشتباه ضربه دروازه زده شد. در ادامه در دقیقه 61 هم حیدری باید به یک بازیکن سپاهان اخطار می‌داد که این اتفاق نیفتاد. در یک صحنه دیگر نیز کمک داور اول بازی به اشتباه آفساید ترابی را اعلام کرد.

میرزابیگی در پایان گفت: نکته قابل تأمل در این بازی این بود که بازیکنان بیش از حد اعتراض می‌کردند، در صورتی که داور می‌توانست با تذکر از اعتراض‌های بیش‌ از حد بازیکنان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • ایران خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرد
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور