Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@06:10:58 GMT

آخرین وضعیت طرح سوال از روحانی در مجلس

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۷۰۳۷۵

علی اکبری، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به طرح سوال از حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور به دلیل قیمت خرید تضمینی گندم از سوی تعدادی از نمایندگان، گفت: با اشاره به اعلام وصول طرح استیضاح محمود حجتی، طرح سوال از رئیس جمهور فعلا مراعا مانده است.

وی افزود: متقاضیان سوال از رئیس جمهور منتظر هستند تا طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در مجلس تعیین تکلیف شود تا پس آن درباره طرح سوال از روحانی تصمیم‌گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در تشریح محور‌های سوال از رئیس جمهور، اظهار داشت: "عدم حمایت از کشاورزان"، "تعیین قیمت پایین برای خرید تضمینی گندم" و همچنین "عدم اجرای بخشش جرائم دیرکرد تسهیلات کشاورزانی" که با خشکسالی روبه‌رو شدند؛ از جمله محورهای طرح سؤال از رئیس‌جمهور است.

طرح استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی روز چهارشنبه «28 آذر» با 44 امضا در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای حسن روحانی استیضاح رئیس جمهور جهاد کشاورزی کشاورزی خشکسالی صحن علنی مجلس استیضاح حسن روحانی رئیس جمهور کشاورزی منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ملون و جانا از مزارع جنوب فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،  رئیس اداره تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهر گفت: کشاورزان بخش‌های وراوی، مرکزی، اسیر و گله دار شهرستان مهر بیش از ۳۵۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی خود را زیر کشت ملون و جانا بردند.

محمد محمودی افزود: برداشت این دو محصول از نیمه دوم فروردین از مزارع شهر خوزی بخش وراوی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهر بیان کرد: پیش بینی می‌شود امسال صیفی کاران این شهرستان بیش از هزار و ۵۰۰ تن محصول برداشت و روانه بازار مصرف کشور کنند.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله ۳۲۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور 
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • برداشت ملون و جانا از مزارع جنوب فارس
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • طلایی شدن مزارع کلزا در شهرستان میاندوآب 
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • شخم اولیه ۶۲ درصد از شالیزار‌های گیلان
  • برداشت گندم و جو در گناوه/ وضعیت محصول در دیم‌زارها مطلوب نیست