Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستارا - ایرنا - رزمایش آمادگی زمستانی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا با هدف ارتقاء سطح ایمنی راه های مواصلاتی این شهرستان برگزار شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا عصر شنبه در حاشیه این رزمایش به خبرنگار ایرنا گفت: این رویداد با استفاده از 10 خودروی سنگین از مقابل پایانه بار تا میدان شهدای گمنام آستارا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رمضان دانش افزود: سه تیم راهداری در محورهای مواصلاتی مستقر هستند و 30 راهدار به طور شبانه روزی تا 15 فروردین سال آینده در محورها خدمات رسانی می کنند.
وی اظهار کرد: گردنه حیران آستارا هنگام کولاک و برف خطرناک است و با تلاش نیروها و تجهیز امکانات، برای تامین ایمنی آن تلاش می کنیم.
دانش ادامه داد: 14 دستگاه کامیون برفروب، نمک پاش، گریدر، لودر، بولدوزر و خودروی سبک در راهدارخانه بهارستان و کارگاه ماشین آلات راهداری در داخل شهر مستقر و برای بازگشایی جاده ها در یخبندان، نمک و ماسه ذخیره شده است.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و از 25 کیلومتر راه اصلی، 148 کیلومتر راه روستایی و 15 کیلومتر بزرگراه برخوردار است.

**جشنواره زمستانی سینما دریای آستارا آغاز شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا از آغاز جشنواره زمستانی فیلم های سینما دریای این شهرستان برای تشویق مردم به تماشای آثار ایرانی خبر داد.
شاپور تشرینی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره با اکران اغلب فیلم های کمدی نظیر امین و اکوان، هشتک، وای آمپول، میلیونر میامی، کلمبوس و گام های شیدایی تا دهم دی ماه جاری ادامه خواهد داشت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت از هنرمندان، برای راه اندازی خانه سینما و تولید آثار فاخر در این شهرستان آماده است.
عیسی قربانپور مدیر سینما دریای آستارا هم گفت: این سینما با 278 نفر گنجایش از سال 1380 فعال شد و شهروندانی که در طرح زمستانی، بیش از یک بار در روز برای تماشای فیلم مراجعه کنند، بلیت دومین فیلم آنها نیم بها خواهد بود.

** جشنواره نقاشی حرم در آستارا برگزار شد
جشنواره نقاشی حرم امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) آستارا عصر شنبه با شرکت 20 کودک و نوجوان در محوطه آن برگزار شد.
این جشنواره به همت اداره اوقاف و امور خیریه برای تصویر زیبایی های حرم، با تکنیک های رنگ روغن و مدادرنگی برگزار و به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
امامزادگان ابراهیم و قاسم از نوادگان امام موسی کاظم (ع) در سال 253 هجری قمری در راه ترویج اسلام به شهادت رسیده اند و حرم مطهر آنها در هفت کیلومتری آستارا، ملجا و ماوای عاشقان اهل بیت (ع) است.
7105 / 7124 /2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي رزمايش زمستاني گيلان آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید خرم‌دل ظهر پنجشنبه در اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت افزود: بحث جهاد تبیین در راستای دستاوردهای انقلاب اسلامی و دشمنی دشمنان و ظرفیت‌های کشور، در مدارس و دانشگاه‌های استان انجام می‌شود.

وی بیان داشت: در راستای این کنگره ۲۰۰ جلد کتاب از عملیات و خاطره‌ها و عملیات بزرگی که رزمندگان استان رقم زدند، نیز تدوین و منتشر می‌شود.

فرمانده سپاه فتح استان تصریح کرد: تولید فیلم سینمایی مربوط به شهید طیب، یکی دیگر از کارهای فاخر است که در بنیاد شهید، بنیاد روایت فتح و سپاه و بسیج مشغول برنامه‌ریزی برای ساخت آن هستیم و تلاش می‌کنیم که برای جشنواره فجر نیز اکران شود

خرم‌دل تصریح کرد: رزمایش بزرگ فرهنگی در استان نیز هم‌زمان با اجلاسیه نهایی به مدت ۱۵ شب در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش بزرگ، تاریخ خلقت بشریت را به‌صورت هنرمندانه و عالمانه مطرح می‌کند که در آن، بخشی از مجاهدت‌های رزمندگان استان نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

خرم دل با بیان اینکه نمایشگاه بزرگی نیز در جوار این برنامه تدارک دیده خواهد شد، گفت: در راستای این کنگره تندیس شهدا در معابر مهم شهرهای استان نصب می‌شود که طراحی هنرمندانه‌ای دارد و تمثال هر شهیدی نیز در شهرستان خودش نصب خواهد شد.

وی افزود: همچنین به تعداد، دوهزار شهید استان، دو هزار جهیزیه تقدیم مردم خواهد شد و سعی شده از همه ظرفیت‌های استان به‌ویژه حوزه هنری استفاده شود و این فیلم‌ها و کلیپ‌ها به دست هنرمندان هم استانی ساخته شود.

کد خبر 6095088

دیگر خبرها

  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • مراسم تجلیل از معلمان نمونه آستارا برگزار شد
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی