Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-16@07:03:19 GMT

ان بی سی نیوز خبر داد: وعده اردوغان به ترامپ

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۷۰۶۲۲

خرداد: یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که رئیس جمهوری ترکیه در تماس تلفنی هفته گذشته با ترامپ گفته است در صورت خروج نظامیان آمریکا از سوریه، ترکیه مسئولیت تکمیل مأموریت شکست داعش را بر عهده خواهد گرفت.
به گزارش خرداد به نقل از خبرگزاری مهر ، یک رسانه آمریکایی بامداد یکشنبه جزئیات بیشتری از گفتگوی تلفنی «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه و «دونالد ترامپ» همتای آمریکایی وی که به تصمیم برای خروج نظامیان آمریکا از سوریه منجر شد، ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر اعلام وبسایت شبکه خبری «ان‌بی‌سی نیوز»، اردوغان در این تماس تلفنی که هفته گذشته انجام شد به ترامپ گفته است در صورت خروج نظامیان آمریکا از سوریه، ترکیه مسئولیت تکمیل مأموریت شکست داعش را بر عهده خواهد گرفت.
طبق اعلام این شبکه، یک مقام ارشد کاخ سفید که خواست نامش فاش نشود، گفت: اردوغان به رئیس جمهوری [آمریکا] گفت: در واقع، من به عنوان یک دوست در این خصوص به شما قول می دهم.
یک مقام دیگر آمریکایی نیز درباره تماس تلفنی میان ترامپ و اردوغان گفت که رئیس جمهوری ترکیه در آن تماس اظهار داشت که اگر ترکیه بتواند در شمال سوریه عملیات انجام دهد، این کشور از پس برخورد با بقایای داعش برخواهد آمد. برچسب ها: ترامپ ، داعش ، اردوغان

منبع: خرداد

کلیدواژه: ترامپ داعش اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی بایدن با عبدالله دوم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دربار پادشاهی اردن اعلام کرد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا با عبدالله دوم پادشاه اردن تماس تلفنی برقرار کرده است.

بر اساس اعلام رسانه‌های اردنی بایدن و عبدالله دوم در این تماس تلفنی جدیدترین تحولات منطقه را مورد بحث و رایزنی قرار داده‌اند.

این رسانه‌ها تاکید کردند: عبدالله دوم به رئیس جمهور آمریکا گفت که هرگونه تشدید تنش جدید از سوی اسرائیل گستره درگیری در منطقه را افزایش خواهد داد.

عبدالله دوم در این تماس تلفنی اعلام کرد که آتش‌بس فوری در غزه تنها راه توقف تنش و حمایت از منطقه در قبال تبعات جنگ غزه است.

وی همچنین ضمن تاکید بر اینکه اردن به میدان یک جنگ منطقه‌ای مبدل نخواهد شد، نسبت به افزایش تنش مداوم در کرانه باختری به بایدن هشدار داد.

علاوه بر این پادشاه اردن بر ضرورت حمایت از غیرنظامیان در غزه و تضمین رساندن کمک‌های بشردوستانه به این باریکه از روش‌های مختلف، به مقدار کافی و به صورت پایدار تاکید کرد.

کد خبر 6078262

دیگر خبرها

  • اردوغان بر لزوم مهار افسارگسیختگی رژیم صهیونیستی تاکید کرد
  • اردوغان : اسرائیل را باید مهار کرد
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • تماس تلفنی بایدن با عبدالله دوم
  • مقام سابق آمریکایی: ترامپ تصور می‌کرد اوکراین باید بخشی از روسیه باشد
  • اردوغان به پاپ نامه نوشت
  • دیپلماسی ریا
  • نامه اردوغان به پاپ درباره کشتار رژیم اسرائیل در فلسطین
  • ترکیه در برابر بالاترین میزان کسری بودجه تاریخ خود
  • رویای نفتی ترکیه محقق می‌شود؟