Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:09:05 GMT

تکرار پارک ژوراسیک برای اسطوره‌ی سوئدی؟

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۷۰۸۰۰

تکرار پارک ژوراسیک برای اسطوره‌ی سوئدی؟

باشگاه سوئدی ای آی کی، قهرمان لیگ سوئد در اقدامی عجیب اعلام کرده که هوادارانش می‌توانند به عنوان هدیه‌ی کریسمس نمونه‌های دی‌ان‌ای کاپیتان اسطوره‌ای باشگاه را خریداری کنند.

به گزارش "ورزش سه"،  باشگاه سوئدی ای آی کی اعلام کرد که هواداران باشگاه می‌توانند نمونه‌های کریستالیزه شده‌ی دی‌ان‌ای نیلس اریک یوهانسون کاپیتان اسطوره‌ی این باشگاه را با پرداخت 3499 کرون سوئد خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسطوره‌ای که در ماه فوریه سال جاری به دلیل عارضه‌ی قلبی مجبور به کنار گذاشتن فوتبال و بازنشستگی شده بود. نیلس اریک یوهانسون علاوه بر این باشگاه سوئدی به مدت کوتاهی سابقه‌ی بازی در بایرن مونیخ آلمان را هم دارد و ممکن است هواداران این تیم آلمانی هم به خرید نمونه‌های دی‌ان‌ای او علاقه نشان دهند.

 

 

دی‌ان‌ای آقای یوهانسون در لوله‌های مخصوص به هواداران فروخته خواهد شد و هر نمونه تا  500 سال دوام خواهد داشت. یوهانسون در گفتگو با رسانه‌ها در این باره گفت:" مثل فیلم پارک ژوراسیک می‌ماند. 500 سال دیگر شاید یک عالمه یوهانسون ببینید که این طرف و آن طرف می‌دوند، کسی چه می‌داند؟".

 

 

 

یوهانسون در ادامه توضیح می‌دهد که با داشتن این دی‌ان‌ای کلون کردن او از نظر تکنیکی ممکن خواهد بود ولی به همین دلیل بخشی از دی‌ان‌ای او عمداً حذف شده تا به این ترتیب از رفتارهای غیرقانونی و غیراخلاقی در آینده جلوگیری به عمل آید.

 

بایرن مونیخ سوئد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ سوئد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار اسطوره اتلتیک بیلبائو؛ ایکر مونیائین، سن مامس را ترک می‌کند

یکی از اسطوره های باشگاه اتلتیک بیلبائو، پس از پایان فصل با این تیم قطع همکاری می کند. 

طرفداری | ایکر مونیائین با انتشار یک ویدیو اعلام کرد که پس از پایان فصل 24-2023 و اتمام قراردادش، ایکر مونیائین را ترک می کند. مونیائین محصول آکادمی بیلبائو است و از سال 2009 برای تیم اصلی به میدان رفته است. مونیائین 31 ساله، سن مامس را به عنوان یک اسطوره ترک خواهد کرد. کاپیتان تیم والورده، در رده دوم بیشترین بازی در تاریخ اتلتیک بیلبائو قرار دارد. 

آمار ایکر مونیائین در اتلتیک بیلبائو 20 فصل در اتلتیک بیلبائو 15 فصل حضور در تیم اصلی 557 بازی 75 گل 2 قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا 1 قهرمانی در کوپا دل ری

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تصویری از اسطوره تنیس زنان در صحرای سوزان دبی
  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • پایان کار اسطوره اتلتیک بیلبائو؛ ایکر مونیائین، سن مامس را ترک می‌کند
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر «مجید نوری» در سوئد چه گذشت؟
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر مجید نوری در سوئد چه گذشت؟
  • ببینید | اسطوره پرواز در محوطه جریمه
  • همایون بهزادی؛ اسطوره پرواز در محوطه جریمه + فیلم
  • چرا حکم فردی که به جاسوسی اعتراف کرده است اجرا نمی شود؟/ پدرم راضی نیست با فردی که دستش به خون دانشمندان هسته‌ای آغشته بوده مبادله شود+فیلم
  • چرا حکم فردی که به جاسوسی اعتراف کرده است اجرا نمی شود؟/پدرم راضی نیست با فردی که دستش به خون دانشمندان هسته‌ای آغشته بوده مبادله شود+فیلم
  • تکرار جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان‌های غزه