Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:09:42 GMT

پودمان آموزشی «بازی‌های فردی و گروهی در مراکز»

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۷۱۰۲۳

پودمان آموزشی «بازی‌های فردی و گروهی در مراکز»

به گزارش خبرگزاری مهر، ۳۹ نفر از مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس در این دوره که با هدف آشنایی با اهمیت فعالیت بازی‌های فردی و گروهی در مراکز و توانایی بهره‌گیری مربی از این فعالیت منطبق با شرایط کودک و نوجوانان برگزار می‌شود، شرکت دارند.

نقش بازی و سرگرمی در نیازمندی‌های جسمی و روانی، آشنایی با انواع بازی‌های قابل اجرا در مراکز فرهنگی هنری، انواع بازی‌های حرکتی و نقش‌پذیری آن‌ها در فعالیت‌های رایج در مراکز، انواع بازی‌های فکری و نقش‌پذیری آن‌ها در فعالیت‌های رایج مراکز، انواع بازی‌های مهارتی و انواع بازی‌های کلامی و بومی و محلی محتوای این دوره را تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت پیرزادی تدریس این دوره را به عهده دارد. وی دارای مدرک دکترای تخصصی روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی است و پیش از این نیز چند دوره را در کانون تدریس کرده است.

پودمان آموزشی بازی‌های فردی و گروهی در مراکز از تاریخ ۲ دی ماه تا ۴ دی ماه ۱۳۹۷ به مدت ۲۰ ساعت در مرکز آموزش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس برگزار می‌شود.

کد خبر 4492379

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز کارگاه آموزشی کانون پرورش فکری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ این جشنواره چهارم اردیبهشت ماه در تماشاخانه مهر واقع در چهارراه ابوریحان‌بیرونی از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ اجرا می‌شود و اختتامیه آن روز پنجم اردیبهشت ماه در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در چهارراه ابوریحان از ساعت ۰۹:۰۰ صبح برگزار خواهد شد.

در این جشنواره ۱۰ گروه نمایشی کودک و نوجوان حضور دارند که پنج نمایش در بخش آزاد و پنج نمایش در بخش کانون باهم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید

درخشش چهار محال و بختیاری در دوسالانه هنر‌های تجسمی کشور

لازم به ذکر است که تماشای تمامی نمایش‌های این جشنواره رایگان خواهد بود و نمایش‌ها به صورت زنده در کانال شاد کانون پخش می‌شود.

جدول زمانبندی گروه‌های نمایشی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان ونوجوانان کانون استان به شرح زیر اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • رسالت کانون تقویت ادبیات داستانی است