Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: معلم زن متاهل دانش آموز پسر 15 ساله را مجبور کرد تا با او ارتباط غیر اخلاقی برقرار کند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، معلم متاهلی در مینه سوتا به اتهام همخوابی اجباری با دانش آموزش دستگیر شد.

کارلا جین 34 ساله با انتشار عکس و فیلم های نامناسب از خود و قربانی در فضای مجازی باعث دستگیری اش شد.

یکی از کاربران با تماس با اداره پلیس Police اعلام کرد که زنی جوان در حالی که متاهل هم هست و حلقه ازدواج در دست دارد با پسری 15 ساله همخوابی داشته و از این رفتار شنیعش با پسرنوجوان عکسبرداری و فیلمبرداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ادامه گفت که از چهره قربانی مشخص است که هیچ رضایتی در کار نیست و به اجبار و یا مانند تجاوز Rape روی تخت خواب زن جوان خوابیده است.

ماموران پلیس با تحقیقات اولیه توانستند متهم را شناسایی و دستگیر کنند.کارلا در بازجویی به جنایت Crime خود اعتراف کرد و گفت مدتی است که با دانش آموزش در رابطه است و به اجبار پسر را مجبور کرده است تا با وی همخوابی داشته باشد.

افسرپرونده پس از ثبت گفته متهم و تکمیل پرونده کارلا را برای اجرای حکم قانونی به دادگاه منتقل کرد.

هیئت منصفه مینه سوتا متهم را به 12 سال زندان Prison به اتهام همخوابی محکوم کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مرد تنوع طلب زندگی همسر و فرزندش را تباه کرد / نوزادی که قربانی بیماری ایدز شد شهرام به دختر خودش هم رحم نکرد/ شیشه با او کاری کرد که به خلوت دخترش برود مرد مشهدی همسر برادرش را به خاطر بدحجابی به گلوله بست+ تصاویر آخرین گفتگو با باقری درمنی دقایقی قبل از اعدام +فیلم قیمت پژو 206 کارکرده در بازار +جدول آخرین تصاویر از باقری درمنی لحظاتی قبل از اعدام سهیل مرا به همخوابی با دوستانش می فرستاد / نوشین قبل از اعدام چه گفت ؟ تجاوز وحشتناک پسر همسایه به دختر7 ساله با لوله آب ! شوهر بی غیرتم از 3 مرد 700 هزار تومان گرفت و من را به باغ لواسان فرستاد ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فرزاد گفت اگر به خواسته اش تن ندهم آبرو برایم نمی گذارد میلیاردر معروف نامزد 19 ساله خود را به قتل رساند+ عکس بند ناف نوزاد به مادرش وصل بود که خودکشی انجام شد+ عکس مرگ ناگهانی نخبه بابلی هنگام فوتبال+ عکس این روستای دور دست ساکنان عجیبی دارد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: فیلم فضای مجازی پلیس Police تجاوز Rape جنایت Crime زندان Prison اخبار حوادث پسر عکس حکم تجاوز جنسی زن شوهر دار تخت خواب عکس قتل فیلم جوان خانواده خودکشی زن مرد همسرش در خیابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: یک نوجوان ۱۶ ساله براثر سقوط در کوه‌های منطقه روستای جوینان قمصر جان باخت.

به گزارش مشرق، سیدمصطفی محتشمیان افزود: ساعت ۲۱:۰۶ شب گذشته ۱۴ اردیبهشت در پی تماس به سازمان آتش نشانی مبنی بر مفقود شدن نوجوانی در کوه های منطقه جوینان قمصر ۲ تیم از این سازمان به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد:متاسفانه در عملیات جستجوی پنج ساعته تیم‌های امدادی، جسد بی جان نوجوان پیدا شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان بیان کرد:ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز بود که تیم های امدادی آتش نشانی و جمعیت هلال احمر در حال گشت زنی در ارتفاعات پایین کوه منطقه جوینان قمصر، فرد را پیدا می کنند ، شواهد نشان از این داشته که به علت سقوط از ارتفاع کوه فوت کرده است‌

محتشمیان گفت:با توجه به اینکه کوهنوردی شرایط و تجهیزات خاص خود را دارد ، شهروندان هرگز بدون تجهیزات مناسب، همسفر ورزیده یا مربی و راهنما اقدام به صعود از ارتفاع نکنند و به نحوی برنامه ریزی کنند که ساعتی قبل از غروب خورشید به پای کوه رسیده باشند.

شهر قمصر با سه هزار و ۸۷۷ نفر جمعیت در فاصله ۳۰ کیلومتری کاشان قرار دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • آموزش و پرورش : با معلم بلاگرها برخورد قانونی می‌شود/ چند نفر از این افراد را از سیستم حذف کرده ایم
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموز وسیله نیست/ برخورد قانونی با معلم بلاگرها
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • قیمت مسکن در یوسف آباد ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابجا از معلمان
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابه‌جا از معلمان
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند