Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراغه - ایرنا - فرماندار هشترود گفت: تفکیک اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای از راه و شهرسازی موجب توجه ویژه ای دولت به امر نگهداری و بازسازی راه ها شده است.

به گزارش ایرنا، امین امینیان روز یکشنبه در جمع راهداران این شهرستان اظهار داشت: هزینه های هنگفتی برای راه سازی صرف می شود اما عدم نگهداری مناسب از آنها، موجب تحمیل هزینه های بسیار به دولت و بیت المال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با نگهداری از راه ها، هزینه های بازسازی کاهش یافته و سرمایه کشور در بخش های دیگر هزینه می شود.
امینیان همچنین به تلاش های شبانه روزی پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده ای اشاره کرد و گفت: حضور نیروهای این اداره در جاده های مواصلاتی و تلاش برای بازنگه داشتن مسیر تردد مسافران، امر بسیار خطیر و ستودنی است.
وی از راهداران به عنوان فرشتگان نجات در جاده ها نام برد و افزود: در مقابل این تلاش ها و فدارکاری ها، سعی می کنیم تا وضعیت معیشتی راهداران را بهبود بخشیم.
وی به صعب العبور بودن راه های دسترسی هشترود اشاره کرد و گفت: در فصل زمستان و برفی بودن جاده ها تردد در جاده های شهرستان به مراتب سخت می شود از این رو راهداران باید در آمادگی کامل باشند تا از بار این سختی ها کاسته شود.
فرماندار هشترود همچنین از خرید یک دستگاه آمبولانس مجهز برای انتقال زنان باردار در فصل زمستان خبر داد و افزود: این آمبولانس که قادر به حرکت در مسیرهای برفی و صعب العبور است برای کمک به مادران باردار در شرایط اضطراری و اوضاع نامناسب جوی در اختیار اورژانس هشترود قرار گرفت.
طول راه های روستایی در شهرستان هشترود 710 کیلومتر و محورهای برف گیر در راه های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان حدود 200 کیلومتر است.
شهرستان هشترود با 57 هزار جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرق تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7486

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راه اري بازسازي راه ها هشترود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه مسیرهای روستایی در شهرستان دشتی که در پی بارندگی دچار انسداد شده بود، با فروکش کردن رودخانه‌های محلی، بازگشایی شد، هرچند به رویه برخی جاده‌ها خسارت وارد شد که راهداران پیگیر ترمیم آن هستند.

اخترشناس افزود: تنها محور فرعی شیرینو کنگان به گله دار در استان فارس به دلیل ریزش ترانشه ها مسدود است که ۱۳ نیروی راهداری با هفت دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در تلاش برای رفع خطر و بازگشایی این جاده هستند.

وی یادآور شد: سایر محورهای استان باز و نیروهای راهداری با تمام توان عملیات هدایت آب‌های سطحی، رفع آب گرفتگی و پاکسازی سطح محورها را انجام داده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به هشدار هواشناسی درباره نفوذ یک سامانه بارشی طی روز سه‌شنبه خاطرنشان کرد: کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۴۱ یا مشاهده سایت اینترنتی در جریان آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور قرار بگیرند.

کد خبر 6097644

دیگر خبرها

  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • افزایش هزینه نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها در پنج سال گذشته
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان