Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛طیبه عیسی آبادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س)کمیجان گفت: امام خمینی(ره) می‌فرماید: دامن زن گهواره همه سعادت‌هاست. ولی سعادت واقعی برای زن چیست؟ لقاءالله است. و سعادت زن تربیت است و تربیت کار انبیاء است. عمل صالح، عملی است که فرد را به سمت خدا می‌برد و موجب رضای او می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:زن جهان اسلام نیز زنان نقش مهمی در عرصه های مختلف اجتماعی دارد و بی شک زنان مسلمان با دین، ‌حجاب و اخلاق می توانند قدرت خود را به جهانیان نشان دهند. 

عیسی آبادی اظهارکرد:حجاب علاوه بر آثار شخصی و شخصیتی، دارای آثار اجتماعی است. جامعه‌ای که در آن بانوان باحفظ حدود وحقوق دیگران ظاهر می‌شوند و محیط آرام وامنی را برای سایرین فراهم سازند، به سوی سعادت و سلامت روانی پیش خواهد رفت.

وی عنوان کرد: شور انقلابی، شركت در ميدان‌های حماسه سياسی، ترويج فرهنگ اسلامی و فاطمی از جمله وظايف خطير بانوان بسيجی است كه منحصر به زنان است و هيچ مردی قادر به انجام ان نيست.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س)کمیجان ادامه داد:مساعدت و همكاری جامعه زنان به‌ويژه بانوان بسيجی نقش بسيار مهمی در مسائل فرهنگی و جلوگيری از فرهنگ معاند در جامعه دارد. 

وی خاطر نشان کرد:در این نشست که باحضور رئیس ودبیرکارگروه بانوان تشکیل شد به به موضوعات مختلف از جمله آسیب های فردی, خانوادگی و اجتماعی زنان بررسی شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»

در ادامه واکنش های مختلف  به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها مشاور راهبردی رئیس مجلس نسبت به  «اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان در کف خیابان» هشدار داد.

به گزارش عصر ایران، مهدی محمدی مشاور راهبردی قالیباف، در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:   «ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود.   قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.»   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند! ایراد شورای نگهبان به سامانه چهره نگاری در لایحه عفاف و حجاب از زبان عضو کمیسیون ویژه

دیگر خبرها

  • بزرگترین حامی حقوق زن اسلام است
  • طلوع خورشید اسلام، روح نشاط و امید در کالبد زن دمید
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود
  • تقدیر از معلمان به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم