Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@06:59:37 GMT

«نگاه نو» به داریوش طلایی رسید

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۷۱۸۱۶

به گزارش ایلنا، شماره ۱۱۹ فصلنامه «نگاه نو» با بخش ویژه موسیقی کلاسیک ایرانی با عکس روی جلد داریوش طلایی (موسیقی‌دان و نوازنده تار و سه‌تار) منتشر شد.

بخش ویژه این شماره با این مطالب همراه است: «چرا می‌گوییم موسیقی کلاسیک ایرانی؟» از بابک خضرایی، «داستان دستگاه» از ساسان فاطمی، «سرآمدان موسیقی کلاسیک ایرانی» از تارا الله‌وردی، «رصد تؤامان سه ستاره: مهدی قلی‌هدایت، علی‌نقی وزیری، عارف قزوینی» از محمدرضا فیاض، «مقرنس‌های ناپیدای آسمان و آوای شجریان» از بهروز غریب‌پور و «داریوش طلایی: موسیقی‌دان، نوازنده سه‌تار و تار» گفت‌وگوی علی میرزایی با داریوش طلایی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش‌ مقاله‌ها نیز این مطالب درج شده است: «جنبش جلیقه‌زردها در فرانسه، دردنمونِ جامعه‌ای در حال گذار» از علیرضا مناف‌زاده، «افزایش شتابان نقدینگی و تورم مهارگسیخته» از طهماسب مظاهری، «جهانی بنشسته در گوشه‌ای؛ یارشاطر و ایران» از فخرالدین عظیمی، «جایزه نوبل صلح ۲۰۱۸ برای مقابله با استفاده از تجاوز به عنوان سلاح جنگی» از مهشید جعفری، «چرا جایزه نوبل ۲۰۱۸ ادبیات اهدا نشد؟» از طاهر جام‌برسنگ، «مینوی و مینورسکی، نگاهی به یادداشت‌های انتقادی مینوی بر مقالات مینورسکی» از محمد دهقانی و «چرا و چگونه چک و اسلواک باقی ماندم؟» از میکولا ریابچوک با ترجمه آبتین گل‌کار. 

در این مجله همچنین گفت‌وگوی جان هورگان با نوام چامسکی با ترجمه محسن قائم‌مقامی با عنوان «ترامپ و متحدانش» منتشر شده است. 

در بخش ادبیات این شماره از فصلنامه «نگاه نو» هم این مطالب منتشر شده است: «جنگ، مرگ، و دیگر هیچ در شعر شاعران بریتانیایی» (به مناسب یکصدمین سال پایان جنگ‌جهانی اول) از نرگس انتخابی، «پریشان‌حواس» از ماریو بندتی با ترجمه لیلا میناوی و «پنجره طبقه پنجم» از حسن بلاسم با ترجمه نرگس قندیل‌زاده. 

رویدادها و گزارش‌ها و کتاب و کاریکاتور دیگر بخش‌های شماره ۱۱۹ فصلنامه «نگاه نو» با صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی علی میرزایی هستند که در ۲۵۸ صفحه با شمارگان ۴۶۰۰ نسخه و قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: داریوش طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره بازیگر مهمان مامان مهرجویی بعد از ۲۰ سال | ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، تصویری از علیرضا جعفری بازیگر نوجوان فیلم «مهمان مامان» اثر ماندگار داریوش مهرجویی پس از ۲۰ سال مورد توجه کاربران قرار گرفت. او که برادرزاده امیر جعفری است در سریال جنگل آسفالت در کنار عموی بازیگرش ایفای نقش می‌کند.

کد خبر 849370 برچسب‌ها داریوش مهرجویی خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد
  • ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به تالار رودکی می‌آید
  • دویستمین سالگرد سمفونی شماره ۹ بتهوون؛ تاج موسیقی غربی!
  • تغییر چهره بازیگر مهمان مامان مهرجویی بعد از ۲۰ سال | ببینید
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • دوقلوهای اصفهانی آهنگ شیرازی منتشر کردند/داستان به روز رسانی شدن!
  • سی‌وچهار دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در یک نگاه
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • جایگاه میرنوروز از نگاه ملی مغفول مانده است