Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:25:33 GMT

مصرف گاز در زنجان روند صعوی دارد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۷۱۸۱۷

مصرف گاز در زنجان روند صعوی دارد

موسی احمدلو در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: به علت برودت هوا و کاهش  دما در استان میزان مصرف گاز طبیعی مشترکین در ۲۴ ساعت گذشته یک و نیم میلیون مترمکعب نسبت به‌روزهای گذشته افزایش داشته است. 

وی اظهار کرد: طی روز گذشته مصرف گاز در استان زنجان به هشت میلیون مترمکعب رسید و در این میان باید شهروندان زنجانی در مصرف گاز مدیریت بکنند و دمای منازل خود رابین ۱۵ تا ۲۱ درجه تنظیم کنند تا منجر به‌صرفه جویی در مصرف این انرژی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: مشترکین توجه کنند شعله گاز مصرفی به رنگ آبی باشد بهترین شعله است که امکان صرفه‌جویی فراهم می‌شود.

احمدلو تأکید کرد: شرکت گاز استان زنجان ۳۲۶ هزار مشترک با ۳۹۰ هزارخانوار مصرف‌کننده دارد و در فصل زمستان و پاییز مشترکین خانگی و تجاری بیشترین مصرف رادارند در فصل تابستان مشترکان صنعتی بیشترین مصرف گاز را به خود اختصاص می‌دهند. 

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان یاد آور شد: با توجه به اینکه در فصل سرما قرار داریم و زنجان منطقه کوهستانی است شهروندان حتماً مدیریت مصرف را مد نظر قرار دهند تا مشکلی درزمینه تأمین گاز در استان رخ ندهد.

وی افزود: باصرفه جویی در مصرف گاز کاری کنیم که تمام هم‌وطنان از نعمت گاز بهره‌مند شوند. 

کد خبر 4492462

منبع: مهر

کلیدواژه: زمستان شرکت گاز زنجان گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۱۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ میناخانی گفت: استفاده از موتورسیکلت به دلیل مزیت به ویژه سهولت دسترسی آن بیش از پیش است و کارخانه‌های تولیدکننده موتورسیکلت نیز موتورسیکلت‌های متنوعی را تولید می‌کنند که در مقایسه با خودرو قیمت پایین‌تری دارد.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان بابیان اینکه در بررسی پرونده‌های پزشکی قانونی نیز صدمات وارده به سر در فوتی‌های تصادفات موتورسیکلت بیش از گذشته است، افزود: باید برنامه‌های پیشگیرانه در این خصوص عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه جمعیت راکبان در روستا‌ها بیشتر است و به همین دلیل فرهنگ‌سازی برای گروه‌های هدف انجام می‌شود، ادامه داد: کلاه ایمنی در حدود ۷۵ درصد از صدمات سنگین در تصادفات پیشگیری می‌کند و امیدواریم شاهد رعایت نکات ایمنی از سوی کاربران جاده‌ای باشیم.

سرهنگ میناخانی با اشاره به اینکه طی سال گذشته چهار درصد از مجموع تصادفات کل استان در جاده‌ها مربوط به موتوسواران بود که اغلب این تصادفات نسبت به داخل شهر به فوت راکبان منجر شد، گفت: یکی از وسائلی که در کاهش صدمات هنگام تصادفات نقش اساسی دارد، استفاده از کلاه ایمنی است.

دیگر خبرها

  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • تورم پیش‌نگر در سراشیبی
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • مواظب مصرف داروهای خواب آور باشید
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • شوک شدید به بازار طلا / زیان سکه‌بازان سنگین شد
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس