Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-02@17:18:24 GMT

اغاز واگذای مسکن به معتادان بهبودیافته

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۷۱۹۴۷

به گزارش وانانیوز، 

محمدعلی کوزه گر با اشاره به برنامه ریزی سازمان بهزیستی برای واگذاری مسکن های آماده شده به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی کشور اظهار کرد: بخشی از این مسکن ها در ماه‌های گذشته در روستاها و مناطق محروم واگذار شده است.

وی تصریح کرد: همزمان با یکمین سالگشت زلزله کرمانشاه نیز تعدادی از مسکن های آماده شده در اختیار خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش بهزیستی قرار گرفت علاوه براینکه بناداریم ما بقی واحدهای ساخته شده را نیز طبق زمانبندی مشخص شده واگذار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوزه گر ادامه داد: یکی از برنامه‌های سازمان بهزیستی کشور که طی سال‌های گذشته مورد تاکید بود اما مشکلاتی را برای واگذاری به همراه داشت موضوع مسکن معتادان بهبودیافته و واگذای مسکن به این افراد بوده است.

معاون مشارکتهای سازمان بهزیستی کشور از برنامه ریزی این سازمان برای واگذاری تعدادی از خانه‌های آماده شده به این افراد خبر داد و افزود: بناداریم در یک هماهنگی با سایر معاونت‌های مربوطه در سازمان تعدادی از خانه‌های آماده شده را در اختیار این افراد بگذاریم.

وی بیان کرد: البته فرایند واگذاری مسکن به این افراد طبق پروتکل مشخصی خواهد بود که افرادی مسکن دریافت خواهندکرد که مدت پاکی‌ها آنها بر اساس پروتکل باشد.
 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: بهزیستی مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تربت‌حیدریه گفت: ۴۲ قطعه از اراضی ملی در قالب نهضت ملی مسکن روستایی در روستای کلاته ثم بخش رخ قرعه کشی و به جوانان فاقد زمین و مسکن واگذار شد.

قناد افزود: مقرر شد به همه این افراد تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت با کارمزد ۴ درصد و باز پرداخت ۲۰ ساله اعطا شود.

او گفت:این متقاضیان بایدظرف یکماه پس از اخذ مجوز باید شروع به ساخت کنند.

دیگر خبرها

  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • هشدار مهم هواشناسی برای ۴ استان/ آماده‌باش مدیریت بحران
  • آماده‌باش مدیریت بحران در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید در ۴ استان
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  •  اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟