Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: نیروی انتظامی در موضوع جمع آوری، غربالگری و ایجاد ظرفیت نگهداری ۲ هزار نفره برای معتادان متجاهر در استان تهران، نقش مهمی داشته است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بند‌پی استاندار تهران در نشست مشترک با فرمانده انتظامی و روسای پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ، اظهار داشت: نیروی انتظامی در موضوع جمع آوری، غربالگری و ایجاد ظرفیت نگهداری دو هزار نفره برای معتادان متجاهر در استان تهران، نقش مهمی داشته و اخلاق پذیری و زیست پذیری در استان تهران را محقق ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محسنی بندپی با بیان اینکه فعالیت در هر نهادی حساسیت، ویژگی‌ها و سختی دارد تصریح کرد: سختی فعالیت نیروی انتظامی بر مزیت‌هایش برای فعالان عرصه نظم و امنیت بیشتر است.

استاندار تهران با اشاره به حضور نیرو‌های انتظامی در شرایط سخت برف و یخبندان و شب و روز و در زمان‌های وقوع بحران در داخل و بیرون شهر تاکید کرد: در هر بحرانی حتی پیش از حضور دستگاه‌های امدادی این نیرو‌های انتظامی است که حضوری قوی و اثرگذار دارند.

محسنی بندپی ادامه داد: در هر جامعه‌ای اگر امنیت، نظم، انضباط و آرامش فراهم شود سایر آحاد جامعه نیز نقش خود را به درستی ایفا می‌کنند.

وی عنوان کرد: ویژگی اخلاق مداری و جامعه محوری نیروی انتظامی در فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری هم تاکید شده است و ایشان بر این اصل تاکید دارند که مردم، ولی نعمت ما هستند و باید به گونه‌ای با مردم رفتار شود که احساس سختی به آن‌ها نرسد.

محسنی بندپی، نقش نیروی انتظامی را در تامین امنیت و آرامش مردم به ویژه در شرایط خاص از جمله مشکلات و فشار‌های اقتصادی مهم دانست و گفت: ابعاد مختلف پلیس از راهنمایی و رانندگی تا پلیس فتا، پیشگیری و امنیت نشان دهنده وظیفه مهم، حساس و خطیر این قشر از زحمتکشان جامعه است.

استاندار تهران رفع چهره شهر از معتادان متجاهر و کودکان کار و خیابان و ساماندهی آن‌ها را یکی از انتظارات دولت دانست و افزود: نیروی انتظامی در موضوع جمع آوری، غربالگری و ایجاد ظرفیت نگهداری دو هزار نفره برای معتادان متجاهر در استان تهران نقش مهمی داشته و اخلاق‌پذیری و زیست پذیری در استان تهران را محقق ساخته است.

بندپی اظهار داشت: خوشبختانه، روش مدبرانه، خلاقانه و بهره مندی از نیرو‌های متخصص در نیروی انتظامی، شرایط ایمن و خوبی را در شهر تهران فراهم کرده است و هر اقدام خوب و مثبت در شهر تهران برای کشور الگوست و حتی عملکرد منفی در استان تهران می‌تواند در کل کشور اثرگذار باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جمع آوری معتاد معتاد متجاهر غربالگری معتادان استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی معتادان متجاهر و جمع‌آوری ۱۹۵ تن پسماند در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران با اشاره به دستور شهردار تهران مبنی بر اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در مناطق بیان کرد: این طرح در محلات نواحی ۵ گانه با کنترل و نظارت مستمر ادامه دارد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل صادر شده مبنی بر جمع‌آوری و ساماندهی معتادین متجاهر، این طرح در تمامی معابر، فضاهای بی‌دفاع شهری و بزرگراه‌های نواحی پنجگانه در حال اجرا است و تاکنون ۵۵۹ نفر معتاد متجاهر و بی خانمان شناسایی و در مراکز تعیین شده ساماندهی شدند.

به گفته این مسؤول بیشترین معتاد متجاهر به تعداد ۲۸۰ نفر در ناحیه سه و کمترین آن ۷۰ نفر در ناحیه یک شناسایی شده‌اند.

اخگر پور با اشاره به توقف فعالیت عوامل جمع‌آوری غیر مجاز پسماند خشک در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی خاطر نشان کرد: از آغاز اجرای طرح ۱۹۵ تن انواع پسماند جمع‌آوری و نسبت به توقیف ۷۲ مورد چرخ دستی، ۲۶ دستگاه موتور سه چرخ ،۱۰ دستگاه خودرو وانت و جلوگیری از ادامه فعالیت ۸ مرکز غیر مجاز تفکیک پسماند اقدام شده است.

سرپرست شهرداری منطقه در ادامه به اجرای طرح یکپارچه جمع‌آوری پسماند اشاره کرد و گفت: با فراهم شدن زیرساخت‌های اجرای طرح نوماند در منطقه، جمع‌آوری پسماند خشک به شیوه هوشمند انجام می‌شود و با توجه به اهمیت مشارکت شهروندان در تفکیک پسماند از مبدا، برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در مدارس، مساجد و مراکز آموزشی و فرهنگی در حال اجرا است.

کد خبر 6082275

دیگر خبرها

  • ساماندهی معتادان متجاهر و جمع‌آوری ۱۹۵ تن پسماند در جنوب تهران
  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • قتل مادر در اثر بدگویی‌های پدر معتاد
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • طرح ۱۵ روزه شهرداری برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی