Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در بحث تولید مرغ در استان تا ۱۲ میلیون قطعه می‌توانیم در هر دوره‌ای جوجه‌ریزی کنیم.

به گزارش قدس آنلاین،   مجتبی مزروعی در جلسه بررسی مسائل مربوط به تولید، تامین نهاده‌ها و قیمت مرغ، اظهار کرد: در بحث تامین بازار مرغ و قیمت‌ها باید ضمن رسیدن به یک قیمت کارشناسی و واقعی نیاز مردم را برآورده نموده و تعادل را در بازار ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: استان ما در بحث تولید مرغ ظرفیت بالایی داشته و تا ۱۲ میلیون قطعه می‌توانیم در هر دوره جوجه‌ریزی کنیم.   رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی عنوان کرد: قیمت ۹۸۰۰ تومان برای مرغ منطقی نیست و ما معتقدیم که تولید کنندگان نباید ضرر کنند، زیرا آبرو و حیثیت آن‌ها در گرو تولید است و باید با عزت به تولید ادامه دهند.   وی خاطرنشان کرد: اولویت ما در تولید مرغ تامین بازار مشهد و خراسان رضوی است و اگر ظرفیتی برای صادرات بود اعلام شود تا از ارز آوری آن استفاده کنیم.   رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی تصریح کرد: اگر در بحث  مرغ به تعادلی که مورد نظر است برسیم،   افتخاری برای بخش کشاورزی است، از طرفی می‌توانیم بر  قیمت‌ها نیز اثر گذار باشیم و در این زمینه باید هرکاری انجام دهیم تا مردانگی و جوانمردی بخش کشاورزی اثبات شود. منبع: ایسنا انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جوجه ریزی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان آقایان خراسان رضوی بزرگداشت داور بین المللی دکتر «پویا پارسا» با حضور ۵۰ بازیکن خراسان رضوی بصورت دوره‌ای - حذفی و با سرداوری استاد امین زاده و فروغی در خانه تنیس روی میز برگزار شد

در پایان این مسابقات ابوالفضل شریعت زاده، کیوان غفاری، جعفر جلائیان، رضا صالحیان، علی صادقی مندی، محمد جواد قاسمی نیا، عباس فروغی و محمد اسکندری به مرحله بعدی مسابقات راه یافتند.

 هشت بازیکن منتخب بهمراه بازیکنان دسته برتر بزودی مسابقات نهایی را بصورت دوره‌ای برگزار خواهند کرد.

در مراسم پایانی با حضور ریاست و دبیر هیات و  بازیکنان و جمعی از پیشکسوتان استان از دکتر پارسا با اهدا لوح تقدیر گردید.

دیگر خبرها

  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • جوجه ریزی بیش از ۴ میلیون قطعه‌ در واحد‌های پرورش مرغ استان قزوین
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • صادرات مرغ تا پایان سال به ۳۰۰ هزارتن می‌رسد
  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • حداقل تولید مرغ در اردیبهشت ۳۰۰ هزار تن است