Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس نظارت و بازرسی دامپزشکی استان یزد خبر کشف 4 هزار و 200 کیلوگرم تخم مرغ با تاریخ اشتباه و 168 کیلوگرم تخم مرغ بدون تاریخ و شکسته و کثیف کشف را تایید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، بنا بر اخبار منابع موثق، در بازرسی های به عمل آمده  4 هزار و 200 کیلوگرم تخم مرغ با تاریخ اشتباه و 168 کیلوگرم تخم مرغ بدون تاریخ و شکسته و کثیف کشف و از ورود به چرخه مصرف انسانی جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح الله حاتمی در خصوص این کشفیات در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا ضمن تایید این خبر بیان داشت: این مقدار تخم مرغ در بازرسی صورت گرفته توسط توسط یکی از پست های قرنطینه دامپزشکی استان یزد در شهر ابرکوه کشف و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

وی افزود: تخم مرغ یکی از فراورده های خام دامی مهم و دارای مصرف وسیع می باشد که در صورت رعایت نشدن مسائل بهداشتی و دقت در نگهداری، می تواند عامل بروز بیماری و به خطر انداختن سلامت جامعه باشد.

کارشناس نظارت و بازرسی اداره کل دامپزشکی استان یزد با بیان اینکه تخم‌مرغ‌های شناسنامه‌دار از نظر کیفیت و سلامت دارای تضمین بسیاری هستند؛ گفت: نظارت کامل دامپزشکی بر روی این فراورده وجود دارد و مصرف کنندگان می توانند با خیال راحت با توجه به مشخصات درج شده بر روی تخم مرغ از آن استفاده نکنند.

وی در پایان با اشاره به انتقال و شیوع بیماری های مختلف از طریق مصرف تخم مرغ غیربهداشتی از شهروندان خواست از خرید تخم مرغ از مراکز عرضه غیر مجاز اجتناب نموده و به تاریخ تولید و انقضاء یک ماهه، نام واحد تولیدکننده، تمیز بودن و سالم بودن پوسته تخم مرغ دقت داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی  1512 به اداره کل دامپزشکی استان یزد اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت سنتی و جالب آبگوشت مرغ (فیلم) طرز پخت یک غذای خوشمزه با یک کیلوگرم سنگدان مرغ (فیلم) طرز پخت مرغ و اردک محلی در روستا (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم)
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد