Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در نشست مشترک با فرمانده انتظامی و روسای پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ، اظهار داشت: نیروی انتظامی در موضوع جمع آوری، غربالگری و ایجاد ظرفیت نگهداری دو هزار نفره برای معتادان متجاهر در استان تهران، نقش مهمی داشته و اخلاق پذیری و زیست پذیری در استان تهران را محقق ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی با بیان اینکه فعالیت در هر نهادی حساسیت، ویژگی‌ها و سختی دارد تصریح کرد: سختی فعالیت نیروی انتظامی بر مزیت‌هایش برای فعالان عرصه نظم و امنیت بیشتر است.

استاندار تهران با اشاره به حضور نیروهای انتظامی در شرایط سخت برف و یخبندان و شب و روز و در زمان‌های وقوع بحران در داخل و بیرون شهر تاکید کرد: در هر بحرانی حتی پیش از حضور دستگاه‌های امدادی این نیروهای انتظامی است که حضوری قوی و اثرگذار دارند.

محسنی بندپی ادامه داد: در هر جامعه‌ای اگر امنیت، نظم، انضباط و آرامش فراهم شود سایر آحاد جامعه نیز نقش خود را به درستی ایفا می‌کنند.

وی عنوان کرد: ویژگی اخلاق مداری و جامعه محوری نیروی انتظامی در فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری هم تاکید شده است و ایشان بر این اصل تاکید دارند که مردم ولی نعمت ما هستند و باید به گونه‌ای با مردم رفتار شود که احساس سختی به آنها نرسد.

محسنی بندپی، نقش نیروی انتظامی را در تامین امنیت و آرامش مردم به ویژه در شرایط خاص از جمله مشکلات و فشارهای اقتصادی مهم دانست و گفت: ابعاد مختلف پلیس از راهنمایی و رانندگی تا پلیس فتا، پیشگیری و امنیت نشان دهنده وظیفه مهم، حساس و خطیر این قشر از زحمتکشان جامعه است.

استاندار تهران رفع چهره شهر از معتادان متجاهر و کودکان کار و خیابان و ساماندهی آنها را یکی از انتظارات دولت دانست و افزود: نیروی انتظامی در موضوع جمع آوری، غربالگری و ایجاد ظرفیت نگهداری دو هزار نفره برای معتادان متجاهر در استان تهران نقش مهمی داشته و اخلاق‌پذیری و زیست پذیری در استان تهران را محقق ساخته است.

بندپی اظهار داشت: خوشبختانه، روش مدبرانه، خلاقانه و بهره مندی از نیروهای متخصص در نیروی انتظامی، شرایط ایمن و خوبی را در شهر تهران فراهم کرده است و هر اقدام خوب و مثبت در شهر تهران برای کشور الگوست و حتی عملکرد منفی در استان تهران می تواند در کل کشور اثرگذار باشد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: استانداری بندپی تهران نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۱ معتاد بهبود یافته شاغل شدند

رحیمی معاون امور اجتماعی و توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی با عنوان اینکه توانمند سازی، راهکاری موثر برای برگشت ترک کنندگان اعتیاد به جامعه است، گفت: پارسال با اقدامات بهزیستی، برای ۱۷۱ نفر از معتادان بهبود یافته شغل ایجاد شده است.

او با اعلام اینکه برای اشتغال این افراد پارسال تسهیلاتی به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۸ میلیون تومان پرداخت شده، افزود: این تسهیلات بسته به شغل آ‌ن‌ها حدود ۱۰۰، ۱۵۰ و یا ۲۰۰ میلیون تومان بوده که با سود ۴ و ۷ درصد و بازپرداخت ۷ ساله اعطا شده است. 

بیشتر بخوانید

۳۸۴۸ فرصت شغلی برای نیازمندان ایجاد شد

رحیمی با اظهار اینکه از این تعداد، دو نفر کارفرما و مابقی خود اشتغال شده اند، اظهار کرد: شغل‌های ایجاد شده شامل تعویض روغن، آهنگری، گچکاری، زرشک پاک کنی، تراشکاری، فلزکاری، عطاری، کالای بهداشتی ساختمان، میوه فروشی، خواربار فروشی، کشاورزی و دامداری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • جمع‌آوری ۲۷۶ معتاد متجاهر در کردستان
  • ۱۷۱ معتاد بهبود یافته شاغل شدند