Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دادگاه لاهه بر اساس تصمیم خود حکمی را مبنی بر تعلیق برخی اقدامات تحریمی علیه ایران در خصوص غذا، دارو و کشاورزی صادر کرد.

«حشمت‌الله فلاحت‌پیشه» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان،‌ با اشاره به شکایت برجامی ایران در دادگاه لاهه و حکم این دادگاه به نفع ایران، گفت: دادگاه لاهه بر اساس تصمیم خود حکمی را مبنی بر تعلیق برخی اقدامات تحریمی علیه ایران در خصوص غذا، دارو و کشاورزی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: بدون شک مابقی مسائل، یعنی بروز محتوای دعوی در این پرونده ممکن است تا دو سال هم به طول بیانجامد؛ البته ایران هم نسبت به این مسئله اعتراض داشت که دادگاه عنوان کرد باید کل این حکم را طبق عهدنامه مودت بررسی کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بر اساس حکم این دادگاه، احقاق حقی برای ایران صورت خواهد گرفت یا خیر، تصریح کرد: به لحاظ حقوقی این موضوع راهکار خوبی بود که مورد پیگیری قرار گرفت اما بنده معتقدم راهکار مناسبات ایران و آمریکا سیاسی است و نه حقوقی؛ چرا که راهکار حقوقی بیشتر برای اثبات حق دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حشمت الله فلاحت پیشه مجلس مجلس دهم دادگاه لاهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی  با حضور در شرکت مادر تخصصی توانیر با رجبی مشهدی مدیر عامل توانیر دیدار و گفتگو کرد.    در این دیدار طرح‌های برق آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته و راهکار‌های توسعه شبکه برق استان مورد ارزیابی قرار گرفت.   مسائل مربوط به طرح‌های برق رسانی منطقه آزاد ماکو، ارومیه، شهر‌های شمال و جنوب استان نیز از جمله طرح‌هایی بود که در این دیدار بررسی شد.   در این دیدار همچنین با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم"، زیرساخت‌های مورد نیاز برای جهش تولید به ویژه تامین برق پایدار برای شهرک‌های صنعتی، مناطق آزاد ماکو و منطقه ویژه اقتصادی سرو مورد تاکید استاندار آذربایجان غربی و مدیرعامل توانیر قرار گرفت.   مدیر عامل توانیر نیز جهت تامین اعتبار برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار آذربایجان غربی قول مساعد داده و به منظور رفع مشکلات موجود استان در حوزه برق، راهکار‌ها و دستورات لازم را صادر کرد.

دیگر خبرها

  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • بررسی ابعاد مختلف تروما در کنگره جراحان ایران
  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • دیوان لاهه درباره «تهدید به انتقام‌جویی» علیه این مرجع بین‌المللی هشدار داد
  • درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه
  • هشدار دادگاه لاهه به اسرائیل درباره ارعاب دادگاه و کارکنان
  • آیا در دادگاه لاهه عزمی برای محکومیت نتانیاهوی جنگ‌طلب وجود دارد؟