Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام آزمون ای پی تی و آزمون فراگیر مهارت‌های عربی دی ماه ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز یکشنبه ۲ دی آغاز و تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۶ دی ماه ادامه دارد.

این آزمون‌ جمعه ۱۴ دی ماه به طور همزمان در شهرهای تهران، شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان، اهواز، کرج، کرمان، کرمانشاه و رشت برگزار و کارت ورود به جلسه آزمون نیز از ۱۲ دی ماه منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی http://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند و از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون ها مطلع شوند.

به دلیل برگزاری همزمان آزمون ای پی تی و آزمون فراگیر مهارت‌های عربی، هر داوطلب مجاز به ثبت‌نام در یک آزمون‌ است و شرکت همزمان در دو آزمون امکان‌پذیر نیست.

کد خبر 4492716 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی زبان عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  متن اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان به شرح زیر است:

قابل توجه مهارت‌آموزان پذیرفته‌شده تکمیل ظرفیت رشته‌­های دبیری، آموزگاری، کد ۱۹ (گزینش دبیری و آموزگار ابتدایی)، تاخیر گزینش‌های آزمون سال ۱۴۰۰، مشمولان بند (و) و قهرمان ورزشی

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک به پذیرفته‌شدگان فوق به اطلاع می‌رساند، تنها مرجع اطلاع‌رسانی در خصوص مسایل مرتبط با دوره مهارت‌آموزی، پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان و پورتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی است و این دانشگاه اخبار مندرج در سایر مراجع اطلاع‌رسانی: اعم از سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی را تایید نکرده و هیچ مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

‌برنامه ثبت‌نام مهارت‌آموزان فوق دارای دو مرحله اصلی است که جزییات آن به شرح ذیل اعلام می­‌گردد:

* ثبت‌نام در دو مرحله غیرحضوری و حضوری انجام خواهد شد.

ثبت‌نام غیرحضوری‌:

معرفی‌شدگان فوق طی روزهای ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ لغایت ۰۲/۱۰/ ۱۴۰۳ به آدرس ttc.cfu.ac. ir سامانه آموزشی پذیرش مهارت‌­آموزان دانشگاه فرهنگیان (سامانه مروارید) مراجعه و برای بارگذاری مدارک و ثبت‌نام غیرحضوری خود اقدام نمایند. 

نام کاربری: شماره داوطلبی یا شماره پرونده و یا کد رهگیری می‌باشد و رمز عبور: کد ملی مهارت‌آموز می‌باشد.

‌مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در سامانه مروارید توسط مهارت آموزان:

‌- تصویر کلیه صفحات شناسنامه

- تصویر پشت و روی کارت ملی

- تصویر عکس پرسنلی زمان ثبت نام در آزمون استخدامی

- تصویر کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت برای برادران

- تصویر آخرین مدرک تحصیلی

- تصویر گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).

- تصویر گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن)

- فرم تعهد (در صورت دارا بودن)

- مدارک ایثارگری (در صورت دارا بودن)

- پرداخت شهریه

‌پرداخت شهریه:

نکته: شهریه دو پودمان برای هر مهارت­ آموز ۵۴/۰۰۰/۰۰۰ (پنجاه و چهار میلیون ریال) می ­باشد که می‌بایست در فرآیند ثبت نام در سامانه مروارید در قسمت پرداخت شهریه نسبت به واریزآن اقدام شود.

نکته مهم:

شهریه پودمان اول ۲۷/۰۰۰/۰۰۰ (بیست و هفت میلیون ریال) می ­باشد که مهارت آموز باید نسبت به پرداخت این مبلغ اقدام نماید در صورت عدم پرداخت امکان انتخاب واحد میسر نمی‌باشد. باقی مانده شهریه که مربوط به پودمان دوم می‌باشد مبلغ ۲۷/۰۰۰/۰۰۰ (بیست و هفت میلیون ریال) که جهت رفاه حال مهارت آموزان تا پایان دوره (قبل از آزمون اصلح) موظف به پرداخت آن در سامانه مروارید می‌باشند.

‌- عدم ثبت نام غیرحضوری و بارگذاری مدارک تا پایان تاریخ تعیین­شده به معنی انصراف از دوره تلقی خواهدشد.

 - مسئولیت صحت و سقم ثبت­ نام، درج مشخصات و بارگذاری مدارک برعهده مهارت ­آموز است و در صورت تشخیص وجود مغایرت در مدارک ارائه­ شده تا پایان دوره، شرکت متقاضی در دوره مهارت ­آموزی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

‌ثبت‌نام حضوری:

ثبت‌نام حضوری مهارت­ آموزان فوق الذکر از تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ همزمان با شروع دوره در پردیس/مرکز محل آموزش مهارت­ آموزان انجام خواهد شد. مهارت­‌آموزان موظف هستند در زمان ثبت ­نام حضوری شخصاً، اصل مدارک ثبت نامی را صرفا جهت تطبیق با مدارک بارگذاری شده درسامانه به همراه داشته باشند.

‌تذکر ۱: آن­ دسته از مهارت­ آموزان جامانده از سری­‌های قبل که موفق به اتمام دوره نشده اند در صورت ارائه درخواست کتبی برای ادامه و اتمام دوره به پردیس محل آموزش خود می‌توانند در این دوره شرکت نمایند. البته مشروط به اینکه از معرفی آنها به دانشگاه بیش از یکسال نگذشته باشد تذکر ۲‌: با توجه به پایین بودن تعداد معرفی­ شدگان در رشته کودکان استثنایی در برخی از استان­‌ها این رشته در استان­‌های ذیل تشکیل می­ شود. به صورت پیش فرض با توجه به هم جواری استان‌ها یکی از این استان‌ها برای مهارت ­آموز انتخاب شده است. در صورت نیاز به تغییر محل گذراندن پودمان مهارت آموز می ­­تواند با مراجعه به دانشگاه فرهنگیان استان خود نسبت به اخذ فرم انتقال و ثبت درخواست خود اقدام نماید.

‌** استان‌هایی که در آن رشته آموزش کودکان استثنایی تشکیل می‌­شود:

آذربایجان­ شرقی‌/ اردبیل/ اصفهان/ ایلام/ تهران/ چهارمحال ­وبختیاری/ خراسان­ رضوی/ خراسان شمالی/ خوزستان/ فارس/ کرمان/ کرمانشاه/ گیلان/ لرستان و یزد

‌تذکر ۳‌: با توجه به پایین بودن تعداد معرفی­ شدگان در رشته تربیت بدنی در اکثر استان ­ها این رشته در دو استان تهران و خراسان رضوی تشکیل می­ شود. به صورت پیش فرض با توجه به هم جواری استان‌ها یکی از این دو استان برای مهارت ­آموز انتخاب شده است. در صورت نیاز به تغییر محل گذراندن پودمان مهارت آموز می ­­تواند با مراجعه به دانشگاه فرهنگیان استان خود نسبت به اخذ فرم انتقال و ثبت درخواست خود اقدام نماید.

‌دوره مهارت آموزی شامل دو پودمان می ­باشد که پودمان نخست آن از سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ آغاز می ­شود. مهارت­ آموزان باید پس از ثبت نام براساس برنامه اعلامی سامانه مروارید در کلاس‌های پودمان شرکت نماید. در صورتی که مهارت آموز طبق مراحل مشخص شده اقدام نکند امکان شرکت وی در پودمان و امتحانات پایانی و متعاقباً صدور حکم استخدامی توسط وزارت آموزش و پرورش وجود نخواهد داشت.

‌پودمان‌های اول و دوم این دوره به صورت حضوری برگزار می­ شود. درکنار آموزش حضوری بسته‌های یادگیری الکترونیکی که لینک آن در منوی اصلی پورتال سازمان مرکزی دانشگاه با عنوان (محتوی دوره مهارت آموزی) ایجاد شده است در دسترس می­باشد.

‌تذکر ۴: بدیهی است پاسخگویی به مشکلات پذیرفته شدگان برعهده استان محل برگزاری دوره می‌باشد لذا اکیداً از مراجعه حضوری یا تلفنی مهارت آموزان به سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان خودداری شود.

‌تذکر ۵: تشکیل کلاس در روز‌های سه شنبه / چهارشنبه و پنج شنبه براساس برنامه اعلامی پردیس محل برگزاری دوره می­ باشد.

‌تذکر ۶: نام کاربری و رمز عبور به صورت پیش فرض در زمان ثبت نام، توسط سامانه اعلام می‌گردد.

تذکر ۷: مهارت آموزانی که درخواست انتقال به استان­‌های دیگر را دارند به رابط مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان در استان خود مراجعه نمایند و فرم انتقال را از همکاران تحویل گرفته درخواست خود راثبت نمایند. بدیهی است انتقال یکبار و برای دو پودمان انجام می­‌گیرد و در صورت انجام انتقال به مبدا درخواستی امکان باز گشت وجود ندارد لذا از مهارت آموزان تقاضا می‌شود در این خصوص دقت کافی داشته باشند.

‌*‌تذکر خیلی مهم: مهارت آموزان محترم به هیچ وجه جهت فرایند انتقال به سازمان مرکزی دانشگاه مراجعه نفرمایید و همان طور که در بالا توضیح داده شد در این خصوص به دانشگاه فرهنگیان استان خود مراجعه نمایند.

 *‌مهارت‌آموزان محترم درخواست می‌شود به جهت اطلاع از اخبار و اطلاعیه‌های مهارت آموزی به کانال اطلاع رسانی دوره‌های مهارت آموزی ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/SkillCFU بپیوندند.»

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • «استرس» و «توکل بر خدا» کلام مشترک این روزهای کنکوری‌ها
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا