Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@19:53:40 GMT

واگذاری باشگاه پدیده در گرو امضای نهایی

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۷۲۴۹۰

روز گذشته (شنبه) جلسه مهمی با حضور رئیس هیئت مدیره شرکت پدیده مادر، مسئولان این باشگاه، استانداری و مسئولان شرکت شهر خودرو به عنوان متقاضی خرید باشگاه در استانداری شهر مشهد برگزار شد و طی توافقاتی قرار شد باشگاه پدیده پس از طی مراحل اداری به شرکت شهر خودرو واگذار شود.

پس از این جلسه مقرر شد صبح امروز امضای نهایی این انتقال انجام شود اما شرکت پدیده مادر، برای نهایی کردن این انتقال، اقدامی انجام نداده و از امضای نهایی سر باز زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی از سوی شرکت پدیده مادر رخ داده که باشگاه پدیده با مشکلات زیادی روبه‌رو است و بازیکنان این تیم به دلیل عدم دریافت مطالبات خود می‌توانند قراردادشان را هم فسخ کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هیئت مدیره مشهد خودرو مشکلات واگذاری پدیده تیم لیگ برتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم

شانا _ گروه فیلم: تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی برای افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز کشور با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری هلدینگ‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی، صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت، محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در محل برگزاری نشست‌های تخصصی شرکت ملی نفت ایران (باشگاه کوشک) امضا شد.

دریافت 18 MB

دیگر خبرها

  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف