Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تقدیر از برگزیدگان فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علامه طباطبایی با حضور رشید جعفرپور، اداره پشتیبانی از فعالیت‌های دینی و قرآنی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در سالن شورای ریاست دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این مراسم که ۲۷ آذرماه برگزار شد، حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، نعمت‌الله ایرانزاده، معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه، غلامرضا ذکیانی، رئیس دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی، هدی غفاری، مدیر برنامه‌ریزی و نظارت و ارزیابی معاونت فرهنگی و اجتماعی و حجت‌الاسلام امیرحسین صفاحسینی، معاون علمی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استادان برگزیده جشنواره قرآن شامل زهرا کرم‌زادگان، رشته آشنایی با نهج‌البلاغه، مریم برهمن، رشته آشنایی با سیره معصومین، سیدابراهیم سرپرست‌سادات، رشته آشنایی با ترجمه و تفسیر و زهره اله‌داد دستجردی و کامران شیوندی در رشته ترتیل هستند.

دانشجویان برگزیده مرحله منطقه‌ای جشنواره سراسری قرآن شامل مریم انواری در رشته پرسمان معارفی، امیرحسین سخنی در رشته آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن، حدیثه یزدانی، محمدحسین عبدالعلی‌پور، میترا اعظمی و فائزه نادری در رشته سبک زندگی اسلامی ایرانی، فاطمه بیگدلی در رشته آشنایی با سیره معصومین (ع)، زینب منظوری در رشته آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، فاطمه سادات میرهاشمی و سیده الهام آل‌یس در رشته آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه، سیدحامد حسینی، نفر اول قرائت ترتیل، سیدمهدی حسن‌زاده، نفر دوم قرائت ترتیل، امیرعلی زرقی، نفر سوم قرائت تحقیق و علی مستشاری‌راد در حفظ کل هستند.

برگزیدگان بخش هنری، ادبی و پژوهشی جشنواره قرآن دانشگاهی شامل آرزو سبزوار قهفرخی، برگزیده ملی و دانشگاهی در بخش ادبی، امیر مرزبان، برگزیده ملی و دانشگاهی در بخش ادبی، ماجد سلیمانی، شایسته تقدیر در بخش ادبی مرحله دانشگاهی، فاطمه علی‌محمدی، شایسته تقدیر در بخش ادبی مرحله دانشگاهی، محمدرضا مهم، شایسته تقدیر در بخش پژوهشی مرحله دانشگاهی، میلاد مرادی، شایسته تقدیر در بخش پژوهشی مرحله دانشگاهی و محمدرضا جودت پناه، برگزیده ملی و دانشگاهی بخش فیلم کوتاه هستند.

در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس و هدیه از برگزیدگان قرآنی در سی و سومین جشنواره قرآن و عترت و بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی تقدیر از برگزیدگان قرآنی حسین سلیمی جشنواره قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان

 اسماعیل زارعی‌کوشا همراه با فرماندار سنندج و مدیرکل بهزیستی استان با حضور در منزل کیوان جعفری ضمن دیدار با این حافظ توانخواه سنندجی، به گفت‌وگوی صمیمی با وی پرداخت.

در این دیدار استاندار کردستان معرفی حافظان قرآن به عنوان الگو در ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی را اثرگذار دانست و اظهار کرد: اگر در جامعه به قرآن توجه جدی شود، شاهد کمترین مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی خواهیم بود.

زارعی‌کوشا به نقش آموزه‌های قرآنی در کاهش آسیب‌های اجتماعی گریزی زد و افزود: از آن جایی که قرآن در جامعه نقش بازدارندگی ایفا می‌کند با روی آوردن به کلام الهی می‌توان تمام مشکلات جامعه را حل کرد.

وی ضمن تشویق و ترغیب این جوان توانمند در زمینه قرآنی، به کیوان جعفری قول مساعد داد از هیچ حمایت و کوششی جهت هموار کردن مسیر زندگی برای توسعه قرآنی این حافظ توانخواه، از لحاظ مادی و معنوی کوتاهی نخواهد کرد.

کیوان جعفری، ۳۲ ساله ساکن سنندج معلول ذهنی و حرکتی و حافظ قرآن این روز‌ها به واسطه امتیاز منحصربه‌فردی که دارد مورد توجه جامعه قرآنی، استاندار کردستان و دیگر مسئولان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • عجیب‌ترین رشته‌های دانشگاهی / از زامبی شناسی تا مدیریت دوشیدن شیرگاو
  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی