Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو پیشین تیم ملی جودو کشورمان با کسب عنوان سومی در رقابتهای قهرمانی ترکیه به اردوی تیم ملی این کشور دعوت شد.

به گزارش صدای ایران از مهر، شایان نصیرپور که خردادماه سال ۹۶ به واسطه ملیت مادر خود مقیم ترکیه شد و در تمرینات تیم ملی این کشور شرکت کرد این جودوکار روز گذشته در رقابتهای قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی را داشت به عنوان سوم و مدال برنز دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته بودم و در این مسابقات سه رقیب خود را ضربه فنی کرده و در مبارزه پایانی برابر نفر یک تیم ملی ترکیه با امتیاز بازنده و به عنوان سوم دست پیدا کردم.

نصیرپور ادامه داد: از امروز تمرینات تیم ملی آغاز می شود و در این اردو حاضر خواهم شد. اگر بتوانم شرایط مورد نظر کادر فنی و مربیان را فراهم کنم، در سال ۲۰۱۹ به همراه تیم ملی ترکیه در مسابقات مختلف شرکت خواهم کرد.

این جودوکار ایرانی به سئوال خبرنگار مهر در خصوص پیگیری فدراسیون برای بازگشت وی و تشکیل جلسه کمیته انضباطی هم اینگونه پاسخ داد: در این مورد بارها صحبت کرده ام، متاسفانه برخی ها در جودو ایران منافع شخصی را دنبال می کنند و نمی خواهم بیش از این ذهن خود را معطوف این افراد کنم. تمرکزم روی تمرینات تیم ملی است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ورزشکار ایرانی جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او

هشتمین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد از دیروز -پنجم اردیبهشت- در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی آغاز شد و آزادکاران زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را آغاز کردند. روز دوشنبه سوم اردیبهشت کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد فهرست آزادکارانی که باید در مرحله هشتم اردوی تیم ملی شرکت می‌کردند را منتشر کرد.

به گزارش ایرنا، بر اساس این فهرست ۲۶ آزادکار شامل ۱۶ کشتی‌گیر مازندرانی و ۱۰ کشتی‌گیر از استان‌های لرستان، تهران، البرز، همدان، کردستان و آذربایجان شرقی به این اردو دعوت شدند که نام حسن یزدانی هم این بار در بین دعوت‌شدگان دیده می‌شد تا دوستداران او از بازگشت یزدانی به صحنه کشتی پس از گذراندن دوره درمان مربوط به جراحی کتف خوشحال شوند.

اما چهره مشهور و محبوب کشتی ایران و جهان در اردو حضور نیافت و همین غیبت او نیز این پرسش و حتی نگرانی را ایجاد کرد که آیا یزدانی شرایط ازسرگیری تمرینات سنگین در اردوی تیم ملی را دارد و برای طلای ۸۶ کیلوگرم المپیک پاریس وارد میدان می‌شود یا نه؟

حسن یزدانی این روز‌ها در روستای لپوصحرای جویبار و در مجموعه ورزشی خودش مشغول تمرین است.

پدر حسن یزدانی روز پنجشنبه درباره آخرین وضعیت این آزادکار نامدار جهان و دلیل غیبت او در اردوی تیم ملی به گفت: خوشبختانه حسن شرایط مطلوبی دارد و دوره درمان پس از جراحی را هم زیر نظر پزشکان و مربیان به شکل مطلوبی تا کنون پشت سر گذاشت.

اعظم یزدانی افزود: طبق برنامه‌ای که تیم پزشکی برای بهبود کامل او در نظر گرفتند هنوز چند جلسه توانبخشی -فیزیوتراپی- حسن مانده و به همین دلیل او در اردوی تیم ملی حضور نیافت. جلسات توانبخشی همین روز‌ها به پایان می‌رسد و حسن پس از این‌که به طور کامل سلامتی‌اش را به دست آورد و شرایطش برای انجام تمرینات سنگین فراهم بود، از مرحله بعدی اردوی ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی حضور می‌یابد.

وی درباره روند آماده‌سازی و تمرینات حسن یزدانی اظهار کرد: او در این مدت از تمرین و آماده‌سازی دور نبود و برنامه‌های تمرینی متناسب با وضعیت کتفش را با نظر مربی و پزشک انجام داده است. در حال حاضر نیز همه فعالیت‌های تمرینی او به صورت منظم و مستمر با نظارت مربی و زیر نظر مربیان تیم ملی و تیم پزشکی انجام می‌شود.

حسن یزدانی دارنده ۹ مدال جهان و المپیک پنجم آبان ۱۴۰۲ به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف راست که پیش‌تر گریبان این کشتی‌گیر را گرفته بود، در بیمارستان بهمن تهران زیر تیغ جراحان رفت تا برای المپیک پاریس بدون مشکل از این ناحیه روی تشک حاضر شود.

دیگر خبرها

  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی