Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@20:24:08 GMT

ترس کودک فلسطینی از حمله صهیونیست‌ها+عکس

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۷۲۹۴۳

ترس کودک فلسطینی از حمله صهیونیست‌ها+عکس

حملات سرزده و غافلگیرکننده نظامیان صهیونیست به منازل مردم فلسطین در کرانه باختری همواره سبب وحشت کودکان شده است.

به گزارش مشرق، تصویری در رسانه‌های فلسطینی منتشر شده است که نشان می‌دهد حضور نظامیان صهیونیست در منازل مردم فلسطین در کرانه باختری برای کودکان بیگناه رعب‌آور است. بیشتر بخوانید: دستور بن‌سلمان به القحطانی درباره صهیونیست‌ها

در این تصویر چند نظامی صهیونیست به صورت گروهی به منزلی در کرانه باختری هجوم می‌آورند، آنها با چکمه‌های خود وارد این منزل شده‌اند، مادر این خانواده در حالی روبروی این نظامیان مهاجم ایستاده که کودک وی از وحشت به خاطر حضور اشغالگران در پشت مادرش مخفی شده و با چشمانی وحشت‌زده به تماشای اشغالگران قدس می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجاوزات نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و ورود سرزده و ارعاب آمیز آنها به منازل مردم هر روز تکرار می‌شود، این در حالی است که تشکیلات خودگردان به ریاست ابومازن نه تنها هیچ اقدامی برای توقف این تجاوزات انجام نمی‌دهد، بلکه همچنان به همکاری و هماهنگی  امنیتی با صهیونیست‌ها برای مقابله با هرگونه تحرک مردمی در راستای مبارزه با اشغالگران قدس و سرکوب هرگونه مقاومت ادامه می‌دهد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه نماینده سراوان اسرائیل رژیم صهیونیستی کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، کمیته امور اسرا و آزادگان تاکید کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ فلسطینی دیگر را در کرانه باختری بازداشت کردند.

یک زن، یک کودک و چند آزاده هم در میان بازداشت شدگان دیده می‌شود.

باشگاه اسیر فلسطین نیز در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته ۸۴۸۰ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

کد خبر 6089806 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه
  • بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند