Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: از لیگ برتر دو پیشنهاد خیلی خوب داشتم، ولی دوست دارم فعالیتم را در پارس جنوبی ادامه دهم. ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌هایش برای تقویت تیم پارس جنوبی جم گفت: ما درصدد آن هستیم تا چند بازیکن جدید جذب کنیم، ولی پیدا کردن بازیکن خوب خیلی سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولاً تیم‌ها حاضر نمی‌شوند بازیکن خوب‌شان را از دست بدهند. ما از لیگ دسته اول هم می‌توانیم برای جذب بازیکن جدید استفاده کنیم، اما واقعیت این است که آن تیم‌ها هم بازیکنان‌شان را به سادگی از دست نمی‌دهند، خصوصاً مدعیان صعود که به نفرات‌شان نیاز دارند.

تعطیلی 10 روزه تمرینات پارس جنوبی/ احتمال برگزاری اردوی شاگردان تارتار در جزیره کیشتارتار: قبل از گل اول، پرسپولیس را تحت کنترل داشتیم/ داوری ما پاک است اما نیاز به VAR داریم

 

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در واکنش به اینکه گفته می‌شد شاید از پارس جنوبی جم جدا شود، خاطر نشان کرد: من از تیم‌های لیگ برتری دو پیشنهاد خوب و جدی داشتم، ولی این سومین سالی است که در پارس جنوبی فعالیت می‌کنم و دوست دارم که در این تیم بمانم تا بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم. از حمایت آنها هم کمال تشکر را دارم و امیدوارم برای نیم‌فصل دوم تیم را تقویت کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در این فصل مدعی جدی قهرمانی است، تصریح کرد: پنج تیم بالای جدول جزو مدعیان هستند و دیگر تیم‌ها هم به اندازه خود قابل احترام. با این حال فکر می‌کنم که پرسپولیس و سپاهان مدعیان جدی قهرمانی باشند.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پارس جنوبی‌جم مهدی تارتار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارس جنوبی جم مهدی تارتار پارس جنوبی جم مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام

آفتاب‌‌نیوز :

روبرتو تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند. این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتور و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است.

تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام