Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-05@15:56:26 GMT

سنگ کاغذ، جایگزین مناسب کاغذ

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۷۳۲۶۹

همزمان با افزایش قیمت ارز و گران شدن کاغذ مشکلاتی برای اهالی رسانه و کتاب به وجود آمده است تا جایی که از فعالیت۶۰ درصد ۷۸ رسانه چاپی استان همدان کاسته شده است.

افزایش قیمت کاغذ و مشکلات رسانه های چاپی
مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان با بیان اینکه گران شدن قیمت ارز موجب وارد شدن فشار مضاعفی به رسانه ها شده است می گوید در تابستان امسال قیمت کاغذ حدود ۴ برابر افزایش یافت که با برنامه های انجام شده هم اکنون کاغذ ۳برابر قیمت اولیه در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای مهرداد حمزه با بیان اینکه روزانه یک تن کاغذ برای چاپ روزنامه و ۵۰ بند کاغذ تحریر برای کتاب در استان استفاده می شود ادامه می دهد هم اکنون وضعیت رسانه ها همانند قبل حاد نیست اما نمی توان گفت که مشکل حل شده است.
مدیر مسئول روزنامه همدان پیام هم با بیان اینکه قبلا قیمت کاغذ روزنامه کیلویی ۲هزار تومان و کاغذ تحریر که در زمینه کتاب کاربرد دارد بندی ۷۵ هزارتومان بود می گوید : هم اکنون این قیمت برای روزنامه به کیلویی ۸ هزار تومان و برای کاغذ تحریر به بندی ۲۸۵ هزار تومان افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همدان سنگ کاغذ اسدآباد صمت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی

ایسنا/مرکزی حمید نیکویی، خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی، امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) در یک سانحه رانندگی در محور نیزار - قم کشته شد.

حمید صادقی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: زنده‌یاد حمید نیکویی از جمله پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه شهرستان محلات بود که از سال‌ها پیش، از طریق روزنامه جمهوری اسلامی و سایر رسانه‌های کشوری، به پوشش اخبار شهرستان محلات می‌پرداخت.

وی با تسلیت درگذشت مرحوم نیکویی به جامعه رسانه‌ای محلات، ادامه داد: مرحوم نیکویی در سال‌های اخیر ارتباط خوبی با مجموعه‌های فرهنگی و هنری در اطلاع‌رسانی رویدادها داشت و در جلسات مختلف حضور فعال داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شگرد نتانیاهو برای جلوگیری از دستیابی به توافق آتش‌بس
  • تصویر پوشش متفاوت دختران ایران در کنکور ۵۰ سال قبل | چند تست بزنید!
  • شالیکاران امسال با قیمت مناسب برنج را به فروش خواهند رساند
  • تهران قدیم | تصویر متفاوت از پوشش زنان در کنکور ۵۰ سال قبل/ عکس
  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه نگاران فلسطینی رسید
  • تحقق مطالبه کارگران شرکت کاغذپارس با حذف پیمانکار و افزایش مدت قرارداد کار