Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پوریا رستگار دانشجوی برتر در مقالات ISI و دارای رتبه های پژوهشی کشوری در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: ملت ایران استکبار ستیزی را از آموزه های قرآن و سیره اهل بیت (ع) آموخته اند و مبارزه با آمریکا و استکبار ستیزی بخشی از هویت ملت ایران است.

وی افزود: آمریکایی ها با تحریم های ظالمانه به دنبال امتیاز گیری از ایران در حوزه های موشکی،هسته ای و نفوذ ایران در منطقه هستند که در اینجا باید مسئولین و عناصر دولتی زحمتکش جمهوری اسلامی هوشیار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محقق علمی در بخش سلول های بنیادی ادامه داد: قدرت های استکباری که هشت سال جنگ را به ایران تحمیل کردند و شخصیت های بزرگ و انقلابی ایران را ترور کردند و سازمان های منافقین را از لیست تروریستی خارج کردند،وهابیت و داعش کثیف را حمایت کردند و تحریم های ظالمانه بر ملت ایران روا داشتند به هیچ عنوان قابل اعتماد برای مذاکره نیستند و ملت ایران زیر بار طرح سازش نخواهند رفت.

وی تصریح کرد: در برابر توطئه های نرم افزاری آمریکا در کشور باید هوشیار بود و بهترین راه کار در برابر نقشه های آنها معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

رستگار با اشاره به خسارات سازش با دولت های مستکبر گفت: مطرح کنندگان طرح سازش با آمریکا هدفشان این است ملت ایران را در یک فضای مسموم و آلوده قرار دهد و مطمئنا سازش هیچ گاه نتیجه مطلوب نخواهد داشت.

وی افزود: فریاد های مرگ بر آمریکا ملت ایران از روی تعصب و نا آگاهی نیست بلکه این قضیه پشتش یک منطق محکم وجود دارد و به تعبیر حضرت امام هرچه فریاد دارید باید بر سر آمریکا بزنید.

این محقق جوان بیان داشت: سازش با آمریکا در زمین شیطان بازی کردن است،در صورتی که نقطه مقابل آن اعتماد کردن به جوانان و مدیران انقلابی برای ابتکار عمل در میدان های اقتصادی کشور می باشد.

وی تصریح کرد: قدرت های بزرگ پیشرفت ها را برای خودشان انحصاری کرده اند و هدفشان از مذاکره دیکته کردن خواسته های خود به طرف مقابل است که این با عزت و انسانیت و اسقلال ملتایران تناقض دارد.

رستگار در پایان خاطر نشان کرد: اگر می خواهیم مشکلات را از پایه در کشور حل کنیم باید ابتدا سبک زندگی غربی که در کشور نفوذ کرده و متوجه برخی از مسئولان هم شده از بین ببریم و بعد اسلامی بودن علوم دانشگاهی را در دانشگاه ها تقویت کنیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دکتر ناصرعتباتی رئیس کل دادگستری استان در این دیدار گفت: نظام قضایی اسلام علاوه بر نگاه قانونی و قضایی به موضوعات و مسائل نگاه انسانی و اخلاقی هم دارد خصوصاً پیرامون زندانبانی اسلامی که به هیچ وجه قابل مقایسه با سایر کشور‌های مدعی حقوق بشر نیست و زندانیان در کشور ایران از تمامی حقوق انسانی بهره‌مند هستند. 
عتباتی با اشاره به دامنه اختیارات وکلاء گفت: وکلاء در نظام حقوقی ایران از کلیه اختیارات قانونی برای دفاع از حقوق موکل خود بهره‌مند هستند. 
مقام ارشد قضایی استان با بیان اینکه نگاه انسانی به مقوله‌های جرم و مجرم در محاکم ایران کاملاً ساری و جاری است گفت: مجرمینی که شرایط قانونی را داشته باشند از بسیاری از ارفاقات و تخفیفات قانونی بهره مند می‌شوند و این امر در خصوص همه افراد یکسان است و اتباع دیگر کشور‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند و حتی در پاره‌ای از مواقع اتباع خارجی از رافت اسلامی بیشتر برخوردار می‌شوند. 
رئیس کل دادگستری استان به امر صلح و سازش هم اشاره و بیان داشت، یکی از مسائل مهم و اولویت دار در نظام قضای اسلامی ایجاد صلح و سازش در بین اصحاب پرونده است و این از آموزه‌های دین مبین اسلام است و استان آذربایجان غربی فقط در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴ فقره قتل عمد را با سازش خاتمه داده است. 
ولف دیتریش هایم سفیر اتریش در ایران هم که جهت پیگیری پاره‌ای امور قضایی در استان و در دفتر رئیس کل دادگستری استان حاضر شده بود با تمجید از نگاه ارزشمند نظام قضایی ایران به امور قضایی گفت: این نگاه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است. 
هایم با اشاره به مبانی آموزش مسائل فرهنگی، اجتماعی و حقوقی در یونیسف گفت: اتریش با این نهاد بین المللی ارتباط بسیار خوبی دارد که فرصتی است برای تعمیق و توسعه مبانی آموزشی برای جوانان ایرانی که می‌تواند بسیار موثر باشد. 
سفیر اتریش به مقوله سازش که در ایران به این اندازه در سیستم قضایی جا افتاده است هم اشاره و گفت: اتریش این نگاه انسانی به مقوله سازش را بسیار ارزشمند می‌داند و آن را نشانه درک بالای سیستم قضایی ایران از مسائل حقوقی، قضایی و انسانی می‌داند.

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان
  • شبیه‌سازی جنگ ایران و آمریکا
  • تصویب تحریم‌های نفتی جدید ایران در کنگره آمریکا
  • جمع‌آوری اطلاعات ۴۲ میلیون آدرس در کشور
  • نجات محیط زیست با آگاهی بخشی مناسب/ احیاء زمین نیاز به اراده ما دارد
  • سیلی عبرت، برای دنیای استکبار