Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: رفع چهره شهر از معتادان متجاهر و کودکان کار، خیابانی و ساماندهی آنها، یکی از انتظارات دولت است. ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ اجتماعی پلیس حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ انوشیروان محسنی بندپی در نشست مشترک با فرمانده انتظامی و رؤسای پلیسهای تخصصی تهران بزرگ با بیان اینکه فعالیت در هر نهادی، حساسیت، ویژگی‌ها و سختی دارد، اظهار کرد: سختی فعالیت در نیروی انتظامی برای فعالان عرصه نظم و امنیت از مزیتهای آن بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران با اشاره به حضور نیروهای انتظامی در شرایط سخت، برف، یخبندان، شب و روز و در زمانهای وقوع  بحران در داخل و بیرون شهر، تصریح کرد: این  نیروهای انتظامی است که در هر بحرانی، حتی پیش از حضور دستگاه‌های امدادی، حضوری قوی و اثرگذار دارد.

بندپی ادامه داد: در هر جامعه‌ای اگر امنیت، نظم، انضباط  و آرامش  فراهم شود سایر آحاد جامعه نیز نقش خود را به درستی ایفا می‌کنند، ویژگی اخلاق‌مداری و جامعه محوری نیروی انتظامی در فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری تأکید شده است و ایشان بر این اصل تاکید دارند که مردم ولی نعمت ما هستند و باید به گونه‌ای با مردم رفتار شود که احساس سختی به آنها نرسد.

وی نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت و آرامش مردم به ویژه در شرایط خاص از جمله مشکلات و فشارهای اقتصادی را مهم دانست و گفت: ایجاد یگانهای مختلف در پلیس از راهنمایی و رانندگی تا پلیس فتا، پیشگیری و امنیت، نشان‌دهنده وظیفه مهم، حساس و خطیر این قشر از زحمت‌کشان جامعه است. 

استاندار تهران رفع چهره شهر از معتادان متجاهر و کودکان کار، خیابانی و ساماندهی آنها را یکی از انتظارات دولت دانست و افزود: نیروی انتظامی در موضوع جمع‌آوری، غربالگری و ایجاد ظرفیت نگهداری دو هزار نفره برای معتادان متجاهر در استان تهران نقش مهمی داشته است و اخلاق‌پذیری و زیست‌پذیری در استان تهران را محقق ساخته است.

استاندار تهران: هر 3 ماه گزارش اقدامات را ارائه می‌کنیم

بندپی یادآور شد: خوشبختانه، روش مدبرانه، خلاقانه و بهره‌مندی از نیروهای متخصص در نیروی انتظامی، شرایط ایمن و خوبی را در شهر تهران فراهم کرده است و هر اقدام خوب و مثبت در  شهر تهران برای کشور الگو است و حتی عملکرد منفی در استان تهران می‌تواند در کل کشور اثرگذار باشد.

انتهای پیام/

R1370/P1014142/S2,21,1392,1417/CT12 واژه های کاربردی مرتبط انوشیروان محسنی بندپی پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی پلیس انوشیروان محسنی بندپی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ حسین زلفخانی گفت: در اجرای طرح‌های آرامش در شهر و جمع آوری معتادان متجاهر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران پس از اخذ دستور قضایی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در غرب استان تهران اقدام کردند.

­

این مقام انتظامی افزود: در اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل‌های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

­

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران گفت: در اجرای این طرح، در یک ماه گذشته تعداد ۲ هزار ۶۰۵ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان‌های غرب استان تهران جمع آوری و برای بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

­

سرهنگ زلفخانی با بیان اینکه در اجرای طرح‌های آرامش در شهر، ۳۵ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند، افزود: در اجرای این طرح، یک هزار و ۸۳۹ خرده فروش دستگیر شدند و ۴۲۶ کیلو و ۹۳۳ گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران