Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با اشاره به مشکلات بنگاه‌های اقتصادی در سطح استان تهران گفت: یکی از راهبردها و استراتژی‌های دولت در مقطع کنونی در کنار اشتغال جدید صیانت از اشتغال موجود است که در استان تهران نیز به صورت جدی پیگیری می‌شود. ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، انوشیروان محسنی بندپی صبح امروز در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از راهبردها و استراتژی‌های دولت در مقطع کنونی در کنار اشتغال جدید صیانت از اشتغال موجود است اظهار داشت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به عنوان یکی از ستادهای اصلی در همه استان‌ها تشکیل می‌شود تا ضمن بررسی مشکلات بنگاه‌های اقتصادی با دستگاه‌های اجرایی درصدد رفع آن‌ها برآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بررسی‌ها نشان داده بنگاه‌های اقتصادی به طور متوسط 50 درصد مشکلاتشان مربوط به مسائل بانکی، 18 درصد مربوط به امور مالیاتی و 20 درصد مشکلات مرتبط با تأمین اجتماعی است که توسط کارگروه تخصصی بررسی می‌شود تا زمینه اجرایی شدن مصوبات فراهم شود.

معضل حاشیه‌نشینی تهران تا 1400 برطرف می‌شودسند آمایش استان تهران نیازمند ضمانت اجرایی استمجوز جدید در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان تهران صادر نمی‌شود

استاندار تهران با بیان اینکه در این جلسه 8 بنگاه اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت افزود: مشکلات 7 بنگاه اقتصادی برطرف و مصوبه دریافت کردند به علاوه تلاش داریم تا با افزایش جلسات در این زمینه ضمن برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی مانع از بیکاری اجباری فعالان در این حوزه شویم.

محسنی بندپی در ادامه با اشاره به سند آمایش و سند توسعه استان تهران تصریح کرد: تبعیت از رهیافت‌های سند آمایش و اقدام و عمل براساس سند توسعه ملی در استان تهران از الزامات جدید است و دستگاه‌های اجرایی باید خود را با آن انطباق دهند تا به صورت جزیره‌ای عمل نشود و توازن منطقه‌ای براساس مزیت‌های نسبی ایجاد و نسبت به رشد و بالندگی اقتصاد استان اقدام شود.

وی در پایان با اشاره به اولویت اشتغال و رفع مشکلات اجتماعی استان تهران خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم تا تهران را به شهر زیست‌پذیر و اخلاق‌مدار تبدیل کنیم و در حوزه صنایع نیز نسبت به نوسازی صنایعی که از قبل استقرار داشتند اقدام و زمینه کاهش آلایندگی آن‌ها را فراهم کرد ضمن اینکه صدور مجوز برای صنایع سبز و دانش‌بنیان نیز در دستور کار قرار دارد.

 انتهای پیام/ح

R7840/P1357/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم

استاندار لرستان به فراهم‌کردن زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی و برقراری رفاه اجتماعی در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت در مراسم گرامی‌داشت روز شورا که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر و روستا باید بدون دغدغه و با آرامش دوره شناخت را بگذرانند.

او اضافه کرد: اعضای شورا برای جمع‌آوری اطلاعات از اقدامات انجام‌شده، ادامه‌ کارهای نیمه‌کاره و همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم در توسعه و پیشرفت لرستان منابع شناخت هستند.

اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور

استاندار لرستان با تأکید به خدمت شوراها به حوزه‌های شهری و روستایی، عنوان کرد: اصول عدالت رفتاری و ارتباطی در شوراها و ارگان‌های دولتی این استان در برقرار شود.

شفقت بیان کرد: مشکلات موجود در لرستان به فعالیت و توسعه در حوزه زیرساخت‌ها و آمادگی برای دعوت سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال و فعالیت  کسب‌وکار نیاز دارد.

او خاطرنشان کرد: محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌‌وکار و اشتغال گذاشته‌ام و باید تلاش کنیم تا با ارتقای سطح درآمد مردم رفاه اجتماعی را بالا ببریم.

استاندار لرستان با اشاره به فراهم‌کردن زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی در این استان، تأکید کرد: تشکیل اتحادیه‌های اقتصادی از جمله تعاونی‌های روستایی  و مشارکت مردم بسیار مهم است.

شفقت لازمۀ پیشرفت لرستان را اتحاد عمومی و یکپارچگی همه اقشار و آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: به همه ارگان‌ها به‌ویژه معاونان خود عدالت رفتاری را تذکر می‌دهیم.

انتهای پیام/645/.

دیگر خبرها

  • طالبان به دنبال گسترش همکاری‌های اقتصادی با ترکیه
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • اطلاعاتی جالب درباره جفت‌گیری عجیب‌ترین موجود جهان!
  • جبهه پایداری به دنبال کلید زدن «طرح صیانت جدید» در مجلس دوازدهم؟ 
  • یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • آمارسازی اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله