Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  عنایت الله دهقانی رئیس دادگاه عمومی شهرستان ارزوئیه گفت : آمار ورودی دعاوی خانواده در نه ماهه سال جاری نسبت به نه ماهه مشابه سال قبل 19 درصد کاهش نشان می دهد و در این بین طلاق کاهش 14 درصدی دارد.

وی نتیجه این کاهش را انجام کارهای کارشناسی ، حضور فعال مقامات قضائی در مساجد و تکایا و صحبت رو درو با مردم و غیره در خصوص مسائل و مشکلات زوجین عنوان نمود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضائی ضمن ابراز خرسندی در خصوص کاهش دعاوی خانوادگی ، افزود : هنوز آمار پرونده ها و دعاوی بالاست و می طلبد در این خصوص به صورت جهادی تلاش شود تا آسیب های اجتماعی کاهش یابد.

این مقام قضائی گفت : خانواده مهمترین رکن جامعه در همه زمینه ها مخصوصا فرزند پروری است و از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و در صورت تحکیم بنیان خانوادها خیلی از جرائم دیگر به خودی خود کاهش می یابد .

دهقانی افزود :ضرورت دارد تمامی نهادهای مرتبط از جمله دفاتر ائمه جماعات، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ادارات بهزیستی، فرمانداران ، بخشداران و غیره با تلاش بیشتری در این زمینه وارد میدان شوند تا شاهد کاهش بیشتر و بیشتر این دعاوی در دادگاهها باشیم .

این مقام قضائی در پایان از خانواده ها خواست که در برخورد با مسائل و مشکلات خانوادگی صعه صدر داشته باشند و گذشت و صداقت و وفاداری را سرلوحه زندگی خویش قرار دهند تا شاهد روند کاهش پرونده ها و در نهایت گرم نگه داشتن کانون خانواده ها باشیم.


انتهای پیام/س

 

خانواده ها در برخورد با مسائل و مشکلات خانوادگی صعه صدر داشته باشند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف یک انبار احتکار کالاهای اساسی در بندرعباس خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در ادامه طرح مقابله با پدیده احتکار و مبارزه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی با انجام گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در یکی از محلات بندرعباس، یک انبار احتکار کالاهای اساسی را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با حضور نماینده سازمان صمت استان به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر مقادیری نوشیدنی احتکار شده کشف کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش این محموله احتکار شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و به سازمان های زیربط ارسال شد، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران میبدی
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات کارکنان قضایی و قضات هرمزگان
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • طبقه بندی مشاغل باید به صورت ویژه پیگیری شود
  • دور جدید رایزنی‌های دوجانبه روسیه و ترکیه درباره مسائل سازمان ملل
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد/ ورودی مخازن همچنان دارای ۸ درصد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس