Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: همکاری های آموزشی و پژوهشی میان کاخ گلستان با مرکز پژوهشی نسخه‌های خطی فرهنگی هامبورگ و دانشگاه سنت اندروز اسکاتلند پس از طی مراحل قانونی و اخذ تأئیدات لازم، آغاز می‌شود.

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان، مسعود نصرتی مدیر این مجموعه در این باره گفت: «در نشستی که با حضور پرفسور مایکل فردریش رئیس مرکز پژوهشی نسخه های خطی فرهنگی هامبورگ و ایلسه استارکنبوم از دانشگاه سنت اندروز اسکاتلند در کاخ گلستان برگزار شد، درباره همکاری های آموزشی و پژوهشی، برگزاری نمایشگاه های فرهنگی، کنفرانس های بین المللی، چاپ و نشر آثار فرهنگی و تاریخی گفت و گو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او افزود: «مرکز پژوهشی نسخه های خطی فرهنگی هامبورگ یکی از مهمترین مراکز پژوهشی در این زمینه است و تا کنون پروژه های پژوهشی مهمی در اکثر نقاط دنیا مدیریت و اجرا کرده و در این راستا آثار منحصر به فردی را از شرق آسیا تا غرب آفریقا به دنیا معرفی کرده است.»

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان اظهار کرد: «پس از طی مراحل قانونی و دریافت موافقت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تفاهم نامه سه جانبه میان کاخ گلستان با مرکز پژوهشی نسخه های خطی فرهنگی هامبورگ و دانشگاه سنت اندروز اسکاتلند برای معرفی آثار تاریخی و فرهنگی این مجموعه میراث جهانی پس از تأیید معاونت میراث فرهنگی سازمان منعقد می شود، همچنین فهرست تخصصی مرقعات کتابخانه نسخ خطی کاخ گلستان و فهرست کامل نسخه های خطی کاخ گلستان به شکل ۲ زبانه چاپ و دیجیتالی کردن نسخه های خطی این مجموعه در دستور کار قرار می گیرد و زیرساخت های مناسب برای برخط شدن آنها فراهم می شود.»اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مرد تنوع طلب زندگی همسر و فرزندش را تباه کرد / نوزادی که قربانی بیماری ایدز شد معلم شوهردار دانش آموز پسر 15 ساله را به اتاق خواب خود کشاند+عکس شهرام به دختر خودش هم رحم نکرد/ شیشه با او کاری کرد که به خلوت دخترش برود مرد مشهدی همسر برادرش را به خاطر بدحجابی به گلوله بست+ تصاویر آخرین گفتگو با باقری درمنی دقایقی قبل از اعدام +فیلم قیمت پژو 206 کارکرده در بازار +جدول آخرین تصاویر از باقری درمنی لحظاتی قبل از اعدام شوهر بی غیرتم از 3 مرد 700 هزار تومان گرفت و من را به باغ لواسان فرستاد ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فرزاد گفت اگر به خواسته اش تن ندهم آبرو برایم نمی گذارد پلیس در جستجوی تبهکارانی با گریم های عجیب عباس امیرانتظام جاسوس بود؟ / ویکی‌لیکس افشا کرد ! بلای شوم سعید 21 ساله بر سر نامادری جوان / در جنت آباد رخ داد + عکس و جزییات سهیل مرا به همخوابی با دوستانش می فرستاد / نوشین قبل از اعدام چه گفت ؟ تجاوز وحشتناک پسر همسایه به دختر7 ساله با لوله آب !

منبع: رکنا

کلیدواژه: اسکاتلند مراحل قانونی گلستان کاخ همکاری عکس قتل فیلم زن خانواده مرد جوان خودکشی در خیابان همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، به کوشش‌ علاقمندان میراث نیاکان منطقه و پیگیری‌های سازمان مردم نهاد انجمن دوستداران میراث فرهنگی سخت سر شهرستان رامسر  و انجام مراحل اداری توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر، اولین اثر ارزشمند فرهنگی، تاریخی و مذهبی جواهرده در فهرست آثار ملی قرار گرفت.

"مسجد سکینه آباجی" واقع در ضلع جنوب غربی میدان تاریخی ییلاق جواهرده، در مرداد سال ۱۴۰۲ در فهرست آثار ملی، ثبت نهایی شد و در آذر ماه، از سوی وزیر محترم میراث فرهنگی به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد. و تابلوی ثبتی آن نیز در روز‌های آینده نصب خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کمبود مرکز دولتی تصویربرداری پزشکی در مرکز گلستان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • مرمت پل خاتون کرج آغاز شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور
  • هامبوگ جشن صعود دشمنش را خراب کرد
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • فیلم/حمایت از فلسطین در ورزشگاه سلتیک اسکاتلند