Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران با همکاری کتابخانه مرکزی اقدام به برگزاری نمایشگاه کتب تخصصی خارجی در طبقه همکف ساختمان کتابخانه مرکزی کرده است.  

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران با همکاری کتابخانه مرکزی  اقدام به برگزاری نمایشگاه کتب تخصصی خارجی در طبقه همکف ساختمان کتابخانه مرکزی نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

لیلا نظری، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه مازندران گفت: این نمایشگاه که با هدف تامین بخشی از نیاز‌های علمی اعضای هیات علمی و سایر اقشار دانشگاهی توسط شرکت گیتی پویان آذر صورت گرفته است، با ارایه بیش از ۲۸۰۰ عنوان کتاب Text به همراه ۶۰۰ عنوان کتاب مرجع از چندین ناشر معتبر بین المللی نموده است که تاریخ انتشار اغلب آن‌ها از سال ۲۰۱۵ میلادی به بعد می‌باشد.   در این نمایشگاه کتب با نرخ ارز، دلاری ۵۷۰۰۰ ریال و یورو ۶۶.۰۰۰ ریال با احتساب تخفیف از ۱۰ تا ۵۰ درصد صورت می‌پذیرد.

لیلا نظری مطرح کرد: این نمایشگاه فرصتی است استثنایی جهت تامین اطلاعات تخصصی اساتید تا بتوانند به راحتی کتب مورد نیاز خویش را از محل گرنت انتخاب و خرید کنند.  

لازم به ذکر است، در این نمایشگاه راهکاری اتخاذ شده است تا اساتیدی که دارای گرنت می‌باشند هیچ گونه وجه نقدی بابت خرید پرداختن می کنند. این نمایشگاه تا تاریخ پنجم دی ماه ادامه دارد و خرید برای کلیه اقشار دانشگاهی آزاد است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برگزاری نمایشگاه دانشگاه مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز تخصصی جهادکشاورزی در نمایشگاه Iran expo

محمدعلی حاتمی زاده رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت: در سومین روز از نمایشگاه Iran expo که تحت عنوان روز تخصصی جهادکشاورزی نامگذاری شده است نشست‌های تخصصی زنجیره ارزش محصولات گلخانه ای، زنجیره ارزش راهبردی شتر و زنجیره ارزش راهبردی ماهی تیلاپیا برگزار شد.
 
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد افزود: همچنین در روز تخصصی جهادکشاورزی در پاویون غرفه استانداری یزد مراسمات رونمایی از دانش بومی تولید بذر هیبرید سبزی و صیفی جات، سامانه هوشمند مدیریت گله‌های شتر با استفاده از اپ ساربانیار، پلتفرم گردشگری کشاورزی و سامانه جامع سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال با حضور مسئولان کشوری، استانی و فعالین بخش خصوصی صورت پذیرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شناسایی ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • روز تخصصی جهادکشاورزی در نمایشگاه Iran expo
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت