Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل پیشگیری‌های وضعی معاونت اجتماعی قوه قضاییه با بیان اینکه طرح توانمندسازی روستاییان در ۳۰ روستای استان گلستان اجرا می‌شود گفت: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از توسعه حاشیه نشینی است.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان گلستان، علیرضا ساوری مدیرکل پیشگیری‌های وضعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در جلسه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری  استان گلستان با بیان این که تمرکز برنامه‌های استان بر پیشگیری از ایجاد مراکز جدید حاشیه نشینی است افزود: این طرح در ۳۰ روستای استان  گلستان به صورت پایلوت اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این طرح سه بخش مدیریت یکپارچه آب و خاک، حرفه آموزی‌های اقتصادی و کاربردی و توسعه صنایع دستی و گردشگری به صورت همزمان دنبال می‌شود تا از منابع ابی و خاکی روستا‌ها محافظت شود و هم با رونق اقتصادی از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها جلوگیری شود.

ساوری در ادامه به موضوع جرائم خشن هم اشاره کرد و گفت: بانک‌های اطلاعاتی زیادی در کشور وجود دارد، اما به اشتراک گذاشته نمی‌شود و این امر کار را برای پیشگیری و برخورد با مجرمان سخت می‌کند.

این مقام مسئول، آگاه سازی عمومی و اختصاصی، توجیه و ارشاد، هشدار به موقع و به هنگام، سلب ابزار و وسایل ارتکاب جرم، رسانه‌ای کردن موارد برخورد با متخلفین، افزایش خطر دستگیری و اجرای عدالت کیفری را هفت راهبرد مهم در پیشگیری از جرایم خشن عنوان کرد.

ساوری از دستگاه‌های مسئول خواست طرح‌ها و راهکار‌ها و برنامه‌های خود را برای پیشگیری از جرایم خشن در استان تا ۱۰ روز آینده به دبیرخانه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان ارائه کنند تا بر اساس اولویت‌ها تا پایان امسال در استان به اجرا در آید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیشگیری از جرم کاهش حاشیه نشینی توانمندسازی روستائیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از پیری عضلات با این ۵ حرکت ساده (فیلم)



منبع:پیج dr.hoseleh

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هیکل و عضلات اوزیل یک سال پس از خداحافظی (فیلم)

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰۰ سبد کالای معیشتی در ساری
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • استقبال از پیکر شهید نجاتی نیا در ستاد فرماندهی مرزبانی استان گلستان +فیلم
  • اجرا برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان
  • استقبال از پیکر شهید نجاتی نیا در ستاد فرماندهی مرزبانی استان گلستان
  • مهمترین کانون برای جهش تولید روستاها هستند
  • دلجویی از خانواده نخستین شهید گلستانی مدافع وطن در سال ۱۴۰۳ + برنامه تشییع
  • پیشگیری از پیری عضلات با این ۵ حرکت ساده (فیلم)
  • برخورداری ۳۲۹ روستای استان گلستان از نعمت آسفالت