Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال کشورمان گفت که تیم ملی ایران هم قهرمان و هم سوم آسیا شده و هیچ  رؤیایی برای حضور در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ندارد. ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره ارزیابی‌اش از شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از حضور در جام ملت‌ها اظهار داشت: در اردوی قطر تمرینات تیم ملی برگزار می‌شود و قرار است دو بازی دوستانه تیم ملی هم بدون حضور تماشاگر برگزار شود و باید برای سنجیدن کیفیت تیم ملی تا اولین بازی ایران مقابل یمن منتظر ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: بازیکنان تیم ملی اکثرا همان نفرات حاضر در جام جهانی هستند و تغییرات کمی در تیم ملی داریم. تیم‌های کره و ژاپن پیش از جام جهانی جوانگرایی کردند و با توجه به اینکه جام ملت‌ها با فاصله کمی بعد از جام جهانی برگزار می‌شود بهترین استفاده را از جوانگرایی‌شان در جام ملت‌ها می‌برند.

 وی عنوان کرد: تیم ملی با استراتژی خاص و نفرات مشخص تمرین و در جام ملت‌ها شرکت می‌کند و جوانگرایی نداشته و با بازیکنانی که سابقه 2-3 دوره حضور در جام ملت‌ها و جام جهانی را دارند در این رقابت‌ها شرکت می‌کنیم. 

ذوالفقارنسب درباره صحبت‌های اخیر کارلوس کی‌روش مبنی بر اینکه رؤیای ایران حضور در نیمه‌نهایی جام ملت‌ها است، گفت: ایران همیشه به عنوان یکی از شانس‌های قهرمانی در جام ملت‌های آسیا مطرح است و  ما با مربی ایرانی هم قهرمان آسیا و هم سوم آسیا شدیم و رؤیایی برای حضور در نیمه‌نهایی نداریم. 

مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره این صحبت کی‌روش که گفته «3 تیم کره‌جنوبی، ژاپن و استرالیا با توجه به سابقه‌شان حضورشان در نیمه نهایی جام ملت‌ها تضمین شده است» عنوان کرد: کی‌روش می‌خواهد جاده را هموار کند تا در صورتی که در جام ملت‌ها تیم ملی نتیجه نگرفت کار خود را توجیه کند، هیچ تیمی از پیش برنده نیست. 

وقتی کی‌روش جدول مسابقات جام ملت‌های آسیا را ندیده است! + عکس

 

وی درباره این موضوع که انتظار چه نتیجه‌ای باید از تیم ملی در جام ملت‌ها داشته باشیم، گفت: تیم ملی 7-8 سال است که در رنکینگ تیم اول آسیاست و با توجه‌ به عملکرد تیم ملی در جام جهانی و همچنین این موضوع که ایران به عنوان تیم اول آسیا پا به مسابقات جام ملت‌ها می‌گذارد،  قهرمانی ایران دور از دسترس نیست. 

چرا ایران باید قهرمان جام ملت‌های آسیا شود؟

 

انتهای پیام/ 

R39383/P1015135/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد

تیم ملی فوتسال ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا حریف ایران شد.

طرفداری | تیم ملی فوتسال ازبکستان با کسب پیروزی مقابل ویتنام به نیمه نهایی جام ملت های اسیا راه پیدا کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،  دیدار پایانی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ بیسن ازبکستان و ویتنام برگزار شد که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک ازبکستان همراه بود.

به این ترتیب تیم ملی ازبکستان در کنار ایران، تاجیکستان و تایلند راهی مرحله نیمه نهایی شدند. طبق قرعه این رقاتب ها ازبکستان در مرحله نیمه نهایی روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ با ایران بازی خواهد کرد.

برنامه مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:
جمعه ۷ اردیبهشت:
تایلند - تاجیکستان، ساعت ۱۴:۳۰
ازبکستان - ایران، ساعت ۱۷:۳۰

نتایج مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:
* تاجیکستان ۲ - افغانستان یک
* ایران ۶ - قرقیزستان یک
* تایلند ۳ - عراق ۲
* ازبکستان ۲ - ویتنام یک

با توجه به اینکه ازبکستان به عنوان میزبان جام جهانی به طور پیش فرض جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده است به این ترتیب تیم‌های بازنده مرحله یک چهارم نهایی یعنی افغانستان، قرقیزستان و عراق این فرصت را پیدا کردند که یک بار دیگر شانس خود را برای کسب سهمیه جام جهانی امتحان کنند.

این تیم‌ها روز جمعه دیدارهای پلی آف را برگزار خواهند کرد. برنامه این دیدارها به شرح زیر است:

* عراق - افغانستان
* تایلند - قرقیزستان

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • نیمه‌نهایی با ازبکستان: همه چیز به نفع ایران
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا