Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ستاد ارتش پاکستان اعلام کرد: دولت عمران خان در تلاش است تا با هند وارد مذاکره شود ولی این نشانه ضعف اسلام آباد نیست. ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی وی، «ژنرال قمر جاوید باجوا» فرمانده ستاد ارتش پاکستان اعلام کرد: دولت عمران‌خان تلاش کرد تا روابط میان اسلام آباد و دهلی نو را بهبود ببخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ما می دانیم که مذاکرات تنها راه حل مسائل موجود بین هند و پاکستان است ولی دهلی نو نباید صلح طلبی ما را نشانه عجز وناتوانی بداند.

باجوا اظهار داشت: امنیتی که اینک در پاکستان مشاهده می شود حاصل تلاش های بسیاری از نهادها و جان فشانی نیروهای نظامی است و اجازه نمی دهیم که به راحتی از دست برود.

فرمانده ستاد ارتش پاکستان افزود: علی رغم اینکه به پیروزی های ارزشمندی علیه تروریست ها دست پیدا کرده ایم ولی نابودی کامل آنان نیاز به زمان بیشتری دارد.

وی تاکید کرد: صلح و امنیت به نفع تمامی کشورهای جهان است و همسایگان ما نیز باید این حقیقت را درک کرده و برای برقراری امنیت و صلح تلاش خود را گسترش دهند.

پاکستان: خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان اولین خواسته طالبان استپاکستان از آزاد شدن یک جاسوس هندی خبر داد

بالاترین مقام ارتش پاکستان اضافه کرد: جنگ همواره خون ریزی و مرگ را همراه خود می آورد و باعث نابودی انسان ها می شود، به همین دلیل تمام کشورها باید از آغاز جنگ حذر کنند.

وی گفت: نسل آتی پاکستان به جای جنگیدن با همسایگان و دیگر انسان ها باید با جهل و بیماری و... مبارزه کنند و در مسیر علم و دانش پیشرفت کنند.

گفتنی است از زمان روی کار آمدن دولت عمران خان وی 2 بار به سران دهلی نو پیشنهاد مذاکره داد ولی هند پیشنهادات پاکستان را رد کرد.

کارشناسان مدعی هستند دولت دهلی نو با هدف پیروزی در انتخابات آتی قصد دارد خود را مخالف پاکستان نشان دهد.

مسئله کشمیر مهم ترین معضل حل نشده میان دو کشور است و دهلی نو حاضر نیست طبق نظر سازمان ملل با برگزاری یک همه پرسی آزادانه به انتخاب مردم کشمیر احترام گذاشته و آینده آنان را به دست خود آنان بسپارد.

انتهای پیام/.

R36461/P36446/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت

جوان اهل گرمی که در درگیری لفظی در تهران یک نفر را به قتل رسانده بود از چوبه دار در تهران نجات یافت. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین علوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اردبیل‌ اظهار داشت: یک جوان اهل گرمی که در تهران مرتکب قتل شده بود با تلاش هنرمندان و فعالان فضای مجازی استان اردبیل از پای چوبه دار نجات یافت.

رئیس توسعه شورای حل اختلاف استان اردبیل افزود: جوان اهل شهرستان گرمی مغان که در تهران با یک افغانی درگیر و مرتکب قتل شده بود پس از سه سال با پیگیری های ستاد صبر استان و تلاش های شبانه روزی و چند ماهه هنرمندان و فعالان فضای مجازی استان اردبیل از قصاص نجات پیدا کرده و به آغوش خانواده و دیار خود بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته خانواده‌ای از شهرستان گرمی مغان به ستاد صبر استان مراجعه کرده و درخواست کمک برای نجات فرزند جوان خویش را کردند و ابراز داشتند که در یک نزاع و درگیری ناموسی در تهران پسرشان مرتکب قتل شده و یک مرد افغانی را ناخودآگاه به قتل رسانده است و حکم قصاص قطعی شده و می‌خواهند این حکم را اجرایی کنند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف اردبیل ادامه داد: بعد از درخواست این خانواده و ورود صلح یاران ستاد صبر استان و تلاش های آنان خانواده مقتول از قصاص منصرف شده و خواستار پرداخت دیه شدند.

علوی بیان کرد: بنا به علت عدم توانایی مالی خانواده قاتل در پرداخت دیه با هماهنگی ستاد صبر استان هنرمندان و فعالان مجازی استان اردبیل برای جمع آوری مبلغ خواسته شده در فضای مجازی فراخوان زده و بعد از چند ماه تلاش مبلغ رضایت را جمع آوری کرده و رضایت قطعی از خانواده مقتول اخذ شد و این جوان نادم به آغوش خانواده و شهر خود بازگشت.

رئیس مرکز حل اختلاف استان در پایان گفت: هیأت بخشایش، صلح یاران و خیرین نیک اندیش ستاد صبر استان در سال گذشته توانستند با تلاش های جهادی و مستمر خود 9 پرونده قتل را با صلح و سازش مختومه کرده و از قصاص 9 انسان نادم و گرفتار جلوگیری کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • پنتاگون: نه تنها اف-۱۶، بلکه تسلیحات دیگر به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش