Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید بتوانیم برنامه های ویژه، شاخص و امیدبخش طراحی و آنها را اجرایی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست کارگروه مساجد ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد امروز ( 2 دی ) با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نمایندگان دیگر دستگاه های عضو در محل ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام سیدجواد خاضع، رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، گفت: با توجه به خدمات ارزشمند نظام در طول این 40 سال، باید در زمینه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب فضاسازی لازم صورت گیرد.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید مانع از ایجاد فضای یاس و نا امیدی دشمنان در جامعه شویم، اظهار داشت: دشمنان گاهی اوقات برای تشویش اذهان عمومی قیمت های قبل و بعد از انقلاب را مقایسه می کنند که گاهی قیمت قبل از انقلاب قیمت فلان جنس 2 ریال بود و امروز چندهزار تومان است.

 

خاضع ادامه داد: دشمنان نمی گویند که قبل از انقلاب 500 هزار تومان در کل استان ما پیدا نمی شد، این در حالی است که 500 هزار تومان را به نرخ امروز محاسبه می کنند، ولی قیمت را به 50 سال قبل می گویند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد دستاوردها و امکانات انقلاب و نظام قابل قیاس با قبل ندانست و اضافه کرد: مثلا قبل از انقلاب پنج میلیون بشکه فروش نفت داشتیم، ولی اکنون 11 میلیون بشکه فروش داریم. اواخر سال 57 جمعیت کشور حدود 35 میلیون نفر بود ولی اکنون جمعیت کشورمان نزدیک به 85 میلیون نفر رسیده است.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه اکنون درآمد که کاهش پیدا کرده، جمعیت دو برابر، خدمات 100 برابر شده و کارمندان 20 برابر افزایش پیدا کردهف خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب مانعی جلوی ما نبود، ولی با توجه به دشمنی و عداوت های بسیاری که با انقلاب و نظام دارند، موانع متعددی بر سر راه نظام قرار داده اند که اگر این موانع نبود، اکنون انقلاب پیشرفت های چشمگیری داشت.

خاضع با اذعان به اینکه نسبت به نقطه هدفی که داشتیم عقب هستیم ولی خدمات ارائه شده نسبت به گذشته قابل قیاس نیست، تاکید کرد: باید این موضوعات و مسائل برای جوانان مطرح و تبیین شود.

 

رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: افراد بالای 50 سال که انقلاب را به درستی لمس کرده و دیده اند، می توانند انقلاب را برای جوانان تبیین کنند.

 

وی ابراز داشت: دشمنان از این خلاء استفاده و به طور مثال پیشرفت های اروپا را نشان می دهند و با کشورمان مقایسه می کنند که ما عقب هستیم، ولی نمی گویند که ما مستعمره آمریکا و انگلیس بودیم و منابع ما را به غارت بردند تا امروز پیشرفت کردند.

 

خاضع خاطرنشان کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید بتوانیم برنامه های ویژه، شاخص و امیدبخش طراحی و آنها را اجرایی کنیم.

 

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و یا ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند با دعوت از ائمه جماعات مساجد در زمینه دستاوردهای 40 ساله انقلاب سخنرانی و خدمات ارائه شده را برای مردم بازگو کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید کارگروه های 24 گانه ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محتواها را در اختیار ائمه جمعه و جماعات برای بازگو کردن قرار دهند.

 

خاضع گفت: هر کارگروه با توجه به توانمندی های خود در اجرا اختیار لازم را دارد و بعد اجرای برنامه ها گزارش لازم و مکتوب را به دبیرخانه ستاد راهبری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جهت تجمیع ارسال می کند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب یلدا خبرگزاری شبستان خراسان جنوبي وحدت حوزه و دانشگاه بیرجند آمریکا هفته پژوهش اصفهان آداب و رسوم مجلس کارگروه مساجد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشویش اذهان عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۴۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری برنامه‌ریزی‌های جامع و کامل برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و شایسته‌تر و در شأن ششمین سالگرد ارتحال مجاهد نستوه حاج شیخ غلامرضا حسنی اهتمام ویژه داشته باشد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، احد یوسفی امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در نشست هفتگی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به نزدیک شدن ششمین سالروز رحلت حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی مجاهد نستوه آذربایجان، اظهار کرد: شهرداری برنامه‌ریزی‌های جامع و کامل برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و شایسته‌تر و در شأن ششمین سالگرد ارتحال مجاهد نستوه حاج شیخ غلامرضا حسنی اهتمام ویژه داشته باشد.

وی با انتقاد از نحوه نگهداری و بازرسی دوره‌ای تابلوهای تصاویر شهدا در پل‌های سطح شهر و ورودی‌های شهر افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری باید به وظایف خود بعد از نصب تابلوهای مزین به تصاویر شهدای والامقام در پل‌های سطح شهر و ورودی شهر اعم از نگهداشت و بازرسی‌های مستمر توجه ویژه داشته باشد و رفع آسیب‌دیدگی و خرابی تابلوها در اسرع وقت در دستور کار قرار داده شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه در بخشی از سخنان خود با اشاره به ضرورت افزایش تعاملات و همکاری بین تمامی سازمان‌ها و مناطق شهرداری برای حل مشکلات شهر و شهروندان گفت: باید به اهمیت تعاملات و افزایش هم‌افزایی در تمامی سازمان‌ها و مناطق مجموعه مدیریت شهری در راستای توسعه خدمات عمرانی و افزایش سطح رفاهی شهروندان توجه شود.

یوسفی با اشاره به اینکه تمامی پرسنل شهرداری باید به مشکلات موجود در سطح شهر نگاه مسئولانه داشته باشند، ادامه داد: سازمان فرهنگی با ارائه برنامه‌های پیشنهادی و با تهیه بسترهای فرهنگی لازم برای افزایش حس مسئولیت‌پذیری و عدم بی‌تفاوتی در مشکلات شهری در تمامی پرسنل و در زمینه شناسایی و انتقال کم و کاستی‌ها در سطح شهر به سازمان‌های مرتبط در راستای حل اهتمام ویژه داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه پرسنل شهرداری گوش شنوا و چشم بینای مجموعه هستند، خاطرنشان کرد: بی‌تفاوتی در موضوعات شهری حتی غیر مرتبط کاری پرسنل و مدیران شهرداری غیر قابل قبول بوده و شهرداری می‌تواند از ظرفیت مهم قریب به پنج هزار نیروی انسانی در راستای شناسایی و حل مشکلات مدیریت شهری به نحو احسن استفاده کند.

کد خبر 751219

دیگر خبرها

  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • مدیر کل هنرهای نمایشی منصوب شد
  • حمید نیلی مدیرکل جدید هنرهای نمایشی شد
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب