Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، فرمانده مرزبانی خوزستان گفت : ماموران هنگ مرزی دشت آزادگان با اشراف اطلاعاتی ، از قصد قاچاقچیان برای برنامه‌ریزی جهت خروج محموله مواد مخدر از طریق نوار مرزی آگاه شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به تشدید پوشش منطقه پرداختند.
سردار عبدالله نظرپورافزود : ماموران مرزبانی با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه موفق شدند محل قاچاقچیان را شناسایی و بلافاصله چند اکیپ عملیاتی هنگ مرزی دشت آزادگان به منظور انسداد معابر مرزی اعزام و با حضور به موقع موجب غافلگیری سوداگران مرگ شده و موتورسیکلت آنها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده مرزبانی خوزستان ادامه داد: ماموران در بازرسی و پاکسازی محل موفق شدند 20 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه را کشف کنند.
سردار نظرپور افزود: در این ارتباط یک متهم به قاچاق مواد مخدر بازداشت و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی استان شد.
به گفته وی اعضای باند قاچاق مواد مخدر قصد داشتند این محموله مواد مخدر را به یکی از کشورهای منطقه قاچاق کنند ، ولی در دستیابی به این هدف ناکام ماندند.
همچنین دادستان شوش گفت: 57 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در جاده ورودی این شهرستان کشف و ضبط شد.
مصطفی نظری افزود: این میزان مواد مخدر با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی و هماهنگی دادستانی شوش از یک دستگاه کامیون خاور کشف و ضبط و راننده آن دستگیر شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کشف 20 کیلو گرم شیشه دشت آزادگان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۴۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «فرج نظری» در تشریح جزئیات این خبر افزود: طرح آرامش در شهر همزمان با سراسر کشور از ۱۸ اردیبهشت و به مدت ۲ روز در جزیره اجرا می‌شود.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی ادامه داد: در این طرح که با محوریت فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش، با حمایت سازمان منطقه آزاد و با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش و شبکه بهداشت اجرا می‌شود، معتادان متجاهر و ولگرد پس از جمع آوری و انجام غربالگری، برای درمان به مراکز ماده ۱۵ (کمپ ترک اعتیاد) بندرعباس اعزام می‌شوند.

وی همچنین از جمع آوری ۵۸ معتاد متجاهر در کیش طی ۶ طرح اجرا شده پیشین خبر داد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • جزئیات بخشنامه جدید مالیاتی برای ساماندهی قانون کولبری و ملوانی
  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • دست‌یابی به دانش فنی ساخت پلیمرهای نسوز در پژوهشگاه مواد و انرژی
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس