Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: باید در برگزاری برنامه ها به محتوا، مردمی بودن، تنوع و جذابیت، صرفه جویی، وحدت بخش بودن برنامه ها، پرهیز از رفتارهای جناحی توجه کرد همچنین این فعالیت ها در قالب برنامه های تبیینی و آئینی برگزار می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، مهدی صدفی، مسئول شورای هماهنگی و تبلیغات استان امروز ( 2 دی ) در دومین نشست شورای سیاست گذاری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه شورای سیاست گذاری در خردادماه با 26 کارگروه به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تشکیل شد، افزود: در شهرستان ها تا 60 درصد برنامه ها اعلام شده و مابقی برنامه ها تا پایان هفته اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی با افزودن اینکه تاکنون 90 درصد کارگروه ها برنامه های خود را اعلام کرده و در مجموع 5 هزار برنامه از سراسر استان ارسال شده است، اظهار داشت: 8 مؤلفه را اعلام کرد یم که برنامه ها در آن قالب ها باشد.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: باید در برگزاری برنامه ها به محتوا، مردمی بودن، تنوع و جذابیت، صرفه جویی، وحدت بخش بودن برنامه ها، پرهیز از رفتارهای جناحی توجه کرد همچنین این فعالیت ها در قالب برنامه های تبیینی و آئینی برگزار می شوند.

 

حجت الاسلام علی اکبر علیدادی سلیمانی، امام جمعه راین در این جلسه با اشاره به اینکه برنامه های راین باید همانند سایر شهرستان ها دیده بشود لذا نیازمند بیشتر پوشش خبری هستیم، افزود: آموزش و پروش فعال است لذا پیشنهاد می شود تیمی تشکیل و به شبهات دانش آموزان پاسخ داده شود.

 

امینی روش، فرماندار جیرفت در این جلسه با اشاره به اینکه در شهرستان جیرفت متفاوت از سال های گذشته ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تشکیل شده است و بنا داریم برنامه های دهه فجر را متفاوت داشته باشیم لذا باتوجه به اینکه دشمن اصل نظام را هدف قرار داده است لذا همه ما باید کنار هم جمع بشویم و فعالیت بکنیم.

 

وی با بیان این مطلب که امیدواریم بتوانیم خدمات نظام را برجسته و زمینه امید و شادابی را در جامعه زنده کنیم، ابراز داشت: کسانی می توانند در تبیین برنامه های انقلاب موفق باشند که شرایط موجود را بهتر درک بکنند.

 

فرماندار شهرستان جیرفت با بیان این مطلب که همه ما باید دستاوردهای نظام را بیان کنیم، اظهار داشت: برخی افراد اگر پشت تریبون قرار نگیرند بهتر است و موجب تضعیف انسجام مسئولین و مردم در شهرستان نشوند.

 

 

پایان پیام/480

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شب یلدا خطبه نماز جمعه اصفهان خراسان جنوبي بیرجند کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر آیت الله حسینی بوشهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد