Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: در صحن علنی شورای شهر تهران مصوب شد ۲۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خط ۶ و ۷ مترو و ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر به اتوبوسرانی اختصاص یابد.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، محسن پور سید آقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در حاشیه یکصد و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در باره انتشار ۳ هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت اظهار داشت: ‌بر اساس مصوبه شورای شهر تهران مقرر شد پس از بررسی‌های لازم ۳ هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت به فروش برسد که پیشنهاد ما این‌ بود که هزار میلیارد تومان آن برای اتوبوس و دو هزار میلیارد تومان آن در بخش مترو هزینه شود که این پیشنهاد به تصویب نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بنابراین اعضای شورای شهر تهران به تصویب رساندند که ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای مترو و ۵۰۰ میلیارد تومان برای اتوبوسرانی هزینه شود.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که چه تضمینی برای اجرای این اوراق مشارکت وجود دارد، تصریح کرد: تضمینی وجود ندارد که بتوانیم این ۳ هزار میلیارد تومان را دریافت کنیم، ولی نهایت تلاش ما این است که از مجوزهای قانونی حداکثر استفاده را ‌انجام دهیم.

پورسید آقایی گفت: اگر این اوراق منتشر شود ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای خطوط ۶ و ۷ مترو اختصاص خواهد یافت و با ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر می‌توانیم ۳۰۰ اتوبوس خریداری کنیم.

وی ادامه داد: اگر این اوراق مشارکت امسال به فروش برسد، سال آینده می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در باره حذف طرح زوج و فرد در تهران اضافه کرد: مطالعات ما در این خصوص تکمیل شده است و بیانگر آن است که طرح زوج و فرد موجب افزایش آلودگی بوده و پیشنهاد خود را به شورای ترافیک مبنی بر حذف‌ زوج و فرد ارائه دادیم که در آن بررسی خواهد شد و تصمیم نهایی اعلام می‌شود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که پلیس با حذف طرح زوج و فرد مخالفت کرده است، گفت: پلیس مخالفت نکرده، ما هم اعلام نکرده‌ایم که این طرح به تصویب رسیده است، بلکه باید زوج و فرد در شورای ترافیک تهران مورد بررسی ‌قرار بگیرد.

پور سید آقایی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که چرا پیش از تصمیم نهایی این موضوع را مطرح کردید، گفت: نظر کارشناسی و مطالعات لازم انجام شده است و تصمیم با بنده است که این موضوع را به افکار عمومی ارائه دهم تا مورد بررسی قرار بگیرد و در شورای ترافیک نیز بررسی‌های لازم در این خصوص انجام شود. تاکنون نیز خیلی از رسانه‌ها موافق و مخالف حذف طرح زوج و فرد بودند و در هفته آینده نیز این موضوع در جلسه شورای ترافیک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.‌

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اوراق مالی خط 6 و 7 مترو شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان کابل های مترو!

تین نیوز

فرمانده یگان حفاظت مترو از افزایش تجهیزات و مراقبت های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل های مترو خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، سرهنگ علی اصغر لک با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت های انتظامی در خطوط و ایستگاه های مترو، اظهار داشت: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامات و یگان حفاظت شرکت بهره برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

لک فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضایی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

وی افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

لک در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • میدان ونک تهران ۳ طبقه می‌شود
  • جزئیات جدید از پروژه ۳ طبقه کردن میدان ونک تهران
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟